خانهاخبار
شایعه: طراحی ماژول دوربین آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس متفاوت خواهد بود

شایعه: طراحی ماژول دوربین آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس متفاوت خواهد بود

جزئیات جدیدی از طراحی نسخه‌های استاندارد سری آیفون ۱۵ لو رفت.
۱۴۰۱/۱۱/۲۲

با عرضه سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ، اکنون نبرد برای عنوان بهترین گوشی سال ۲۰۲۳ رسما آغاز شده است. یکی از رقبای اصلی این خانواده، آیفون ۱۵ بوده که بیش از ۶ ماه تا معرفی آن باقی مانده است. اما در حال حاضر، برخی شایعات در مورد این دستگاه منتشر شده است.

image

 

بر اساس ادعای یک افشاگر با سابقه متوسط، آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس دارای تغییری در بخش طراحی ماژول دوربین خواهند بود. این شایعه ابتدا توسط او در توییتر منتشر شده و سپس، در رسانه GSMArena نیز پوشش داده شد.

همانطور که احتمالا بدانید، اپل در مورد تغییرات طراحی دستگاه‌های خود بسیار محتاط عمل می‌کند. با وجود اینکه احتمال می‌رود در خانواده آیفون ۱۵، داینامیک آیلند به نسخه‌های غیر پرو راه پیدا کند، بنابراین این امکان وجود داشته که آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس از نظر ظاهری، با مدل‌های قبلی خود تفاوت داشته باشند. تفاوت‌هایی مانند بریدگی جدید برای دوربین سلفی، ماژول دوربین تازه و موارد دیگر.

یکی دیگر از مواردی که به ادعای این افشاگر قوت می‌دهد، وجود اطلاعاتی مبنی بر بهره بردن آیفون‌ها پایه از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است. قابلیتی که در سری آیفون ۱۴ تنها شامل حال آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس شد. زیرا بر اساس آمارها، عملکرد تجاری نسخه‌های پایه آیفون در مقایسه با مدل‌های پرو ضعیف بوده و اگر اپل بخواهد آن‌ها را به بازی برگرداند، چنین اوامری ضروری است.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که اپل ساختار سری آیفون فعلی را حفظ خواهد کرد. این به آن معنا بوده که دو دستگاه ۶.۱ اینچی (یعنی آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو) و دو دستگاه ۶.۷ اینچی (یعنی آیفون ۱۵ پلاس و آیفون ۱۵ پرو مکس) در سری جدید گوشی‌های هوشمند این شرکت وجود خواهند داشت. لازم به ذکر است که کنار رفتن آیفون ۱۵ پرو مکس و جانشین شدن آیفون ۱۵ اولترا نیز، یک شایعه محتمل است.

در انتها، باید گفت که تمامی این موارد را باید در گوشه ذهن خود نگه داشت، زیرا به آن‌ها اعتباری نیست. با توجه به اینکه اپل در حفظ اسرار خود بسیار خوب عمل می‌کند و مدت زیادی تا معرفی سری جدید آیفون‌ها باقی مانده، می‌توان گفت تمامی گفته‌های کنونی تنها در حد یک حدس و گمان است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)