خانهاخبار
بهترین رندرهای آیفون ۱۵ اولترا را ببینید

بهترین رندرهای آیفون ۱۵ اولترا را ببینید

یک طراح صنعتی آلمانی، رندرهای ساخته شده توسط خودش را از آیفون مدل اولترا امروز منتشر کرده که به طور دقیقی تمامی پیش‌بینی‌ها از زبان طراحی اپل واچ اولترا تا دکمه سایلنت متفاوت را به نمایش گذاشته است.
۱۴۰۱/۱۱/۱۸

طبق گزارش‌ها، اپل در نظر دارد یک آیفون جدید و رده بالا در کنار مدل‌های پرو و پرو مکس عرضه کند که فعلا به آن مدل «اولترا» می‌گویند. حالا امروز یک طراح خوش ذوق رندرهایی را از این محصول ایجاد کرده که نشان می‌دهد آیفون مدل اولترا به طور بالقوه چگونه می‌تواند باشد.

طراح آلمانی Jonas Daehnert تصاویر امروز را با تلفیق عناصر طراحی اپل واچ و مدل‌های پرو آیفون با ضخامت حدود ۱۲ میلی‌متر و موارد دیگر ارایه کرده است.

image

 

به مانند اپل واچ مستحکم‌تر اپل یعنی اپل واچ اولترا، شاسی این آیفون تیتانیومی دارای لبه‌های گرد با لبه بالایی صاف است که همسطح با نمایشگر قرار گرفته است. در جای دیگر، دکمه‌های بیرون زده کنار گوشی وجود دارد که در سمت راست دستگاه یک دکمه و در سمت چپ دکمه‌های تنظیم صدا و یک دکمه اختصاصی دقیقا به رنگ دکمه اختصاصی اپل واچ اولترا نمایان است. ضخامت اضافی این گوشی فرض را بر این گذاشته که اپل احتمالا از باتری بزرگتری برای آن استفاده کند.

image

 

سایر جنبه‌های این طرح عبارت از سوییچ Ring / Silent مقاوم، دکمه اکشن قابل برنامه‌ریزی در سمت چپ پایین و یک پورت USB-C واقع در پایین دستگاه با تم یکسان «نارنجی بین‌المللی» در بین مشبک‌های اسپیکر است.

این طراح هنگام به اشتراک گذاشتن  این تصاویر مفهومی در توییتر گفته است:

من هیچ ایده‌ای در مورد تمامی شایعات ندارم، این فقط تمرینی بود برای اینکه ببینیم آیا می‌توان زبان طراحی اپل واچ الترا را با آيفون تطبیق داد یا خیر.

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل درباره فروش یک آیفون کاملا جدید در کنار مدل‌های پرو و پرو مکس در اولین فرصت در سال ۲۰۲۴ صحبت و مذاکره کرده است. بنابراین بر اساس این بازه زمانی، مدل مذکور باید بخشی از خط تولید آيفون ۱۶ یا بالاتر باشد.

گورمن پیش‌تر گفته بود پتانسیل‌هایی برای آیفون ۱۵ اولترا وجود دارد که امسال جایگزین آیفون ۱۵ پرو مکس شود، اما از پس از آن این پیش‌بینی را اصلاح کرد و گفت که اپل ممکن است یک مدل «اولترا» کاملا مجزا که حتی رده بالاتر از مدل پرو مکس است عرضه کند.

این افشاگر با سابقه معتقد است که آیفون مدل اولترا می‌تواند دارای بهبودهای دوربین بیشتر، تراشه سریع‌تر، نمایشگر بزرگتر و شیاد طراحی بدون پورت باشد. او همچنین گفت که این دستگاه بدون شک گران‌تر از آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد بود که قیمت آن از ۱۰۹۹ دلار شروع می‌شود.

به طور جداگانه شایعات حاکی از آن است که مدل‌های آیفون ۱۵ پرو حاشیه‌های باریک‌تر و منحنی‌تری در مقایسه با مدل‌های آیفون ۱۴ پرو داشته باشد و تداعی کننده ظاهر اپل واچ باشد؛ همچنین ممکن است که مدل‌های آیفون ۱۵ پرو به جای فولاد ضد زنگ، از قاب تیتانیومی مانند اپل واچ اولترا استفاده کنند. تیتانیوم در عین سبک‌تر بودن، از فولاد ضد زنگ با دوام‌تر است و البته گران‌تر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی

۱۴۰۱/۱۱/۱۹
سلام حیف نیست تو برسی تخصصی تون به جای اینکه بگید فولاد زنگ نزن میگید فولاد زد زنگ.
زد زنگ یعنی یه لایه ای روش اضافه کردی و زد رنگش کردی و زنگ نزن یعنی عناصری مانند کرپ و نیکل به فولاد اضافه میشه و زنگ نزنی میکنه.
ضمنا من رشته ام مهندسی مواد هستش با اطلاعات کامل میگم