خانهاخبار
ال جی پشتیبانی از اپل تی وی، اپل موزیک و سایر سرویس‌های اپل را به تلویزیون‌های webOS خود آورد

ال جی پشتیبانی از اپل تی وی، اپل موزیک و سایر سرویس‌های اپل را به تلویزیون‌های webOS خود آورد

شرکت ال جی که از موفق‌ترین تولید کنندگان تلویزیون محسوب می‌شود؛ به تازگی پشتیبانی از سرویس‌های اپل تی وی، اپل موزیک و هوم‌کیت را تلویزیون‌های مبتنی بر webOS خود آورده است.
۱۴۰۱/۱۱/۱۷

شرکت ال جی که از تولید کنندگان بسیار مطرح و موفق تلویزیون در بازار جهانی محسوب می‌شود؛ به تازگی سرویس‌های اصلی اپل را به تلویزیون‌های مبتنی بر webOS خود آورده است. کاربران تلویزیون‌هایی که این آپدیت را دریافت می‌کنند؛ امکان استفاده از سرویس‌های اپل تی وی پلاس و اپل موزیک را داشته و می‌توانند تا بدون نیاز به ستاپ باکس اپل تی وی، به دستگاه‌های با پشتیبانی از هوم‌کیت و ایرپلی نیز متصل شوند.

image

 

ال جی در بیانیه‌ای که در مورد این آپدیت منتشر کرده، چنین می‌گوید:

«اپلیکیشن‌های اپل تی وی و اپل موزیک و سرویس‌های ایرپلی و هوم‌کیت، به زودی در اکوسیستم هوشمند webOS قابل دسترسی خواهند بود. ال جی همواره در حال بهبود تجربه تلویزیون‌های هوشمند خود و گسترش اکوسیستم آنها بوده تا تجربه بهتری را برای کاربران رقم بزند.

webOS موفق شده تا با ویژگی‌های متعدد و اکوسیستم پایدار خود، موفقیتی بی سابقه را کسب کند و به نسبت سال اوایل سال ۲۰۲۱، تعداد برند‌هایی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند؛ ۱۰ برابر شده است.»

این آپدیت برای تلویزیون‌های برند ال جی و همچنین سایر تلویزیون‌هایی که از پلتفرم webOS استفاده می‌کنند؛ منتشر خواهد شد. در سطح جهانی، حدود ۲۰۰ برند از این سیستم عامل استفاده کرده که از معروف‌ترین آنها می‌توان به سایکی، ایکو، استریم سیستم، کانکا، آیوا و هیوندای اشاره کرد.

image

 

متاسفانه، ال جی لیست کامل تلویزیون‌هایی که این آپدیت را دریافت می‌کنند؛ منتشر نکرده است. البته این شرکت می‌گوید که پشتیبانی از هوم‌کیت و ایرپلی، تنها برای کاربرانی که از مدل‌های 4K UHD و اولد و سیستم عامل webOS Hub 2.0 استفاده می‌کنند؛ در دسترس خواهد بود.

درباره اضافه شدن سرویس‌های اپل به تلویزیون‌های هوشمند ال جی چه فکر می‌کنید؟ آیا از کاربران تلویزیون‌های این شرکت و همچنین محصولات اپل هستید و یا اعتقاد بیشتری به سایر برند‌ها در بازار تلویزیون دارید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)