خانهاخبار
اپل قصد دارد یک مدل آیفون رده بالای کاملا جدید را عرضه کند

اپل قصد دارد یک مدل آیفون رده بالای کاملا جدید را عرضه کند

مارک گورمن امروز در جدیدترین قسمت خبرنامه خود اظهار کرده که اپل در حال بررسی عرضه یک آیفون حتی رده بالاتر از مدل پرو مکس است.
۱۴۰۱/۱۱/۱۷

به گفته مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ، اپل درباره فروش یک آیفون جدید در کنار مدل‌های پرو و پرو مکس در اولین فرصت در سال ۲۰۲۴ در حال مذاکره است. بر اساس این بازه زمانی، این دستگاه بخشی از خط تولید آیفون ۱۶ یا بالاتر خواهد بود.

image

 

این افشاگر معروف در نسخه سپتامبر ۲۰۲۲ (شهریور ماه) خبرنامه هفتگی Power On خود گفته بود که امسال این پتانسیل وجود دارد که آیفون ۱۵ اولترا جایگزین آیفون ۱۵ پرو مکس شود. با این حال گورمن امروز در جدیدترین قسمت خبرنامه خود گفته که اپل ممکن است یک مدل کاملا جدید را بدون جایگزینی آن با مدل پرو مکس، با پسوند «اولترا» در سال آینده با بالاترین قیمت عرضه کند:

...اما به جای تغییر نام پرو مکس به اولترا، اپل می‌تواند یک آیفون حتی بالاتر از مدل پرو مکس به این دو مدل بالا رده اضافه کند. اپل در حال بررسی و بحث درباره این موضوع در داخل شرکت است که احتمالا در زمان عرضه آیفون‌های سال ۲۰۲۴ عملی شود.

مشخص نیست که این مدل رده بالای جدید چه تفاوتی با مدل‌های پرو و پرو مکس خواهد داشت، اما گورمن معتقد است که این دستگاه می‌تواند دارای بهبودهای دوربین بیشتر، تراشه سریع‌تر، صفحه نمایش بزرگتر و شاید طراحی بدون پورت باشد. او گفته که این دستگاه حتی گران‌تر از آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد بود که قیمت آن از ۱۰۹۹ دلار شروع می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)