خانهاخبار
زمان عرضه جهانی نوبیا رد مجیک 8 پرو رسما اعلام شد

زمان عرضه جهانی نوبیا رد مجیک 8 پرو رسما اعلام شد

گوشی گیمینگ برند نوبیا تا یک روز دیگر برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۰/۲۵

ماه گذشته بود که برند چینی نوبیا از نسل جدید سری گوشی‌های گیمینگ خود موسوم رد مجیک 8 پرو برای بازار چین رونمایی کرد. در این راستا، این سری گیمینگ شامل دو مدل رد مجیک 8 پرو و رد مجیک 8 پرو پلاس می‌شود که از مشخصات فنی متفاوتی بهره می‌برند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، برند نوبیا دیروز به طور رسمی اعلام کرد که گوشی رد مجیک 8 پرو برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد شد.

image

طبق اعلام رسمی برند نوبیا، رد مجیک 8 پرو در تاریخ 16 ژانویه مصادف با 26 دی برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. به علاوه، نوبیا در تیزر خود اشاره‌ای به مدل پرو پلاس سری نکرد و به نظر می‌رسد این گوشی روانه بازارهای جهانی نخواهد شد. شایان ذکر است تیزر رسمی نوبیا به روشنی تایید می‌کند که نسخه بازار جهانی رد مجیک 8 پرو به شارژ 67 واتی مجهز خواهد بود در حالی که مدل بازار چین آن از شارژ 80 واتی بهره می‌برد. البته حجم باتری این گوشی تغییری نخواهد داشت و از ظرفیت مشابه 6000 میلی‌امپر ساعتی برخوردار خواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست دیگر کدام یک از مشخصات فنی نسخه بازار جهانی رد مجیک 8 پرو دستخوش تغییر خواهد شد.

مشخصات فنی رد مجیک 8 پرو

همانطور که می‌دانیم، نسخه بازار چین رد مجیک 8 پرو از تراشه اسنپداگون 8 پلاس نسل دو بهره می‌برد که با کانفیگ حافظه رم تا 12 گیگابایت و حافظه داخلی تا 256 گیگابایت همراه است. حرارت حاصل از فعالیت‌های پردازشی سخت‌افزار نیز توسط سیستم خنک‌کننده پیشرفته ICE 11.0 دفع می‌شود.

image

پنل جلویی رد مجیک 8 پرو نیز میزبان نمایشگر 6.8 اینچی اولد با رزولوشن تصویر 2480 در 1116 و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. در زیر نمایشگر این گوشی گیمینگ نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است. ساختار دوربین این گوشی نیز شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود. براساس ادعای نوبیا، رد میجک 8 پرو با باتری 6000 میلی‌امپر ساعتی خود قادر است کاربر را تا 48 ساعت همراهی کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)