خانهاخبار
آپدیت One UI 5.1 به زودی برای گلکسی اس ۲۰ عرضه می‌شود

آپدیت One UI 5.1 به زودی برای گلکسی اس ۲۰ عرضه می‌شود

سری گلکسی اس ۲۰ که اصلا قرار نبود بروزرسانی One UI 5.1 دریافت کند هم قرار است شامل این بروزرسانی شود تا سامسونگ حسن نیت خودش را به کاربران قدیمی‌اش نشان دهد.
۱۴۰۱/۱۰/۱۹

سال گذشته مسئولان سامسونگ متعهد شدند که با عرضه هر یک از پرچمداران و محصولات میان رده خود، تا ۴ سال از آن‌ها پشتیبانی نرم افزاری به عمل آورند. البته این داستان از سری اس ۲۱ آغاز می‌شد و دارندگان خانواده اس ۲۰ همچنان مانند گذشته، از بروزرسانی سه ساله بهره‌مند خواهند بود. این بدان معناست که اندروید ۱۳ آخرین آپدیت محصولات این سری است و دارندگان این گوشی‌ها نمی‌توانند آپدیت جدید دیگری را دریافت کنند. طبق خبرهای جدیدی که امروز به گوش رسیده، ظاهرا اخبار خوبی در انتظار کاربران گلکسی اس ۲۰ است.

به نظر می‌رسد که متخصصان سامسونگ در حال تست آپدیت One UI 5.1 برای گلکسی اس ۲۰، نسخه پلاس و الترا هستند. بر اساس اطلاعات به دست آمده، این آپدیت جدید با شماره ساخت G980FXXUFHWA1 همراه است. از آن جا که دهمین حرف در این شماره ساخت حرف H است، لذا باید منتظر یک آپدیت بزرگ باشیم. محصولات سری اس ۲۰ که از اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.0 برخوردار هستند، با دهمین حرف G همراه هستند (G980FXXUFGWA5).

image

 

این موضوع می‌تواند خبر خوشی برای کاربران سری اس ۲۰ به حساب آید، چرا که سامسونگ قصد دارد تا One UI 5.1 را در اختیار کاربران بیشتری قرار دهد.

پچ‌های امنیتی تا دو سال آینده برای گلکسی اس ۲۰، نسخه پلاس و الترا همچنان ارائه خواهد شد و سامسونگ در این حوزه، نسبت به رقبای دیگر خود که به ساخت محصولات اندرویدی مشغول هستند، عملکرد بهتری داشته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)