خانهاخبار
رونمایی از تبلت وان پلاس، نزدیک‌تر از همیشه

رونمایی از تبلت وان پلاس، نزدیک‌تر از همیشه

به نظر می‌رسد در بین سبد محصولات شرکت وان پلاس، تنها محصولی که جای خالی آن حس می‌شود، یک تبلت وان پلاس است که گویا این شرکت در حال توسعه آن است.
۱۴۰۱/۱۰/۱۷

وان پلاس نیز قصد دارد تا به دنیای تبلت‌ها وارد شود و نام خود را به عنوان یک رقیب برای اپل و سامسونگ بر سر زبان‌ها بیندازد. گزارش جدید وب سایت My Smart Price حاکی از‌ آن است که متخصصان و مهندسان وان پلاس در حال کار روی اولین تبلت این کمپانی هستند. البته ایده طراحی و تولید چنین محصولی مدت هاست مطرح می‌شود و شایعاتی پیرامون آن نیز به بیرون درز پیدا کرده است.

به گفته منبع خبری یاد شده، این تبلت با کد نام Aries در میان متخصصان و مدیران وان پلاس شناسایی شده و نام نهایی آن هم احتمالا وان پلاس پد یا وان پلاس تب خواهد بود. در ادامه این گزارش آمده است که تبلت OnePlus در کشور هند مراحل تست و آزمایش خود را می‌گذراند.

در این گزارش متأسفانه اشاره‌ای به تاریخ رونمایی از این محصول نشده است، اما شایعات مختلف از نزدیک بودن زمان عرضه آن حکایت دارند. ممکن است نخستین تبلت وان پلاس در رویداد معرفی گوشی هوشمند OnePlus 11R که در ماه ژوئن برگزار خواهد شد، رونمایی شود.

image

 

در ماه فوریه سال ۲۰۲۲، برخی تحلیلگران اعلام کردند که تبلت OnePlus در نیمه اول همان سال به همراه سیستم عامل Android 12L معرفی و در دسترس خریداران قرار می‌گیرد که البته چنین اتفاقی به هیچ عنوان رخ نداد. اما حالا تنها شایعاتی در حال نقل شدن بوده و خبر نزدیک شدن به موعد رونمایی را با خود به همراه دارند. باید منتظر گذشت زمان باشیم و ببینیم در نهایت مدیران وان پلاس چه تاریخی برای معرفی این محصول در نظر گرفته‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)