خانهاخبار
قابلیت جدید گوگل مپس برای ساعت‌های هوشمند اندرویدی

قابلیت جدید گوگل مپس برای ساعت‌های هوشمند اندرویدی

ساعت‌های مبتنی بر Wear OS مثل مدل‌های اخیر سامسونگ، زین پس بدون گوشی هم می‌توانند از گوگل مپس و مسیر یابی آن استفاده کنند.
۱۴۰۱/۱۰/۱۷

همان طور که از عنوان مطلب مشخص است، سیستم مسیریابی اپلیکیشن گوگل مپس از این پس در پلتفرم Wear OS دیگر نیازی به گوشی هوشمند نخواهد داشت و دارندگان این محصولات می‌توانند به صورت مستقل از این اپلیکیشن استفاده کنند. البته مسلما می‌دانید که همچنان به اینترنت نیاز خواهید داشت و گوگل مپس به صورت آفلاین پاسخگوی نیازهای شما نخواهد بود. 

به این ترتیب تنها دارندگان ساعت‌های هوشمند مجهز به Wear OS که از نسخه سلولار (یا LTE) استفاده می‌کنند، امکان برخورداری از این قابلیت را خواهند داشت.

به معنای دیگر، اگر از یک ساعت هوشمند مجهز به Wear OS و فاقد قابلیت LTE استفاده می‌کنید، تنها در صورت اتصال به وای فای می‌توانید همچنان از سیستم Navigation استفاده کنید. باید منتظر بمانیم و ببینیم که کاربرد این ویژگی در حالت استفاده روزمره کاربران چگونه خواهد بود. 

image

 

قابلیت Navigation در گوگل مپس به کمک ساعت هوشمند هم اینک در دسترس کاربران قرار گرفته است و در صورت خروج از منزل و جا گذاشتن گوشی هوشمند، می‌توانید از آن استفاده کنید. هنوز مشخص نیست امکان مسیریابی به صورت آفلاین چه زمانی به ساعت‌های هوشمند اضافه می‌شود، اما این ویژگی را می‌توان یک اقدام درست و موثر در این زمینه به حساب آورد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)