خانهاخبار
راهنمای خرید بهترین گوشی‌های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

راهنمای خرید بهترین گوشی‌های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

در این مطلب، قصد داریم تا بهترین گوشی‌های شرکت شیائومی با قیمت کمتر از ۱۰ میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.
۱۴۰۱/۱۰/۱۷

محصولات شرکت شیائومی به دلیل سخت افزار قدرتمند و قیمت به مقرون به صرفه خود، در سراسر جهان و به خصوص کشور ما، طرفداران بسیاری دارند. این شرکت موفق شده تا پس از سامسونگ و اپل، در مقام سوم بیشترین سهم از بازار گوشی‌های هوشمند قرار گرفته و در واقع جایگاه پیشین هواوی در بازار کشور چین را به خود اختصاص دهد.

شیائومی همچنین گوشی‌هایی با برند‌های ردمی و پوکو را نیز روانه بازار کرده که اکثر آنها در بین گوشی‌های مقرون به صرفه و میان رده، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند. در این مطلب، قصد داریم تا به سراغ بهترین گوشی‌های شیائومی با قیمت کمتر از ۱۰ میلیون تومان رفته و تصمیم گیری برای انتخاب گوشی در این بازه قیمتی را برای شما آسان‌تر کنیم.

image

 

بهترین گوشی شیائومی با قیمت ۲ تا ۳ میلیون تومان

 

شیائومی ردمی 10A

image

 

شیائومی ردمی 10A که در ماه مارس سال ۲۰۲۲ معرفی شد؛ در واقع بهترین محصول این شرکت در رده قیمتی کمتر از ۳ میلیون تومان به حساب می‌آید.

این گوشی به همراه نمایشگری ۶.۵۳ اینچی از نوع LCD با رزولوشن 720p روانه بازار شده که حداکثر میزان روشنایی آن به ۴۰۰ نیت می‌رسد. ردمی 10A از چیپست مدیاتک هیلیو G25 استفاده کرده و پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع پاور وی‌آر GE8320 است.

این محصول دارای سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری MIUI 12.5 بوده و در نسخه‌هایی با ۲،۳، ۴ و ۶ گیگابایت حافظه رم و ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار گرفته است. در بخش دوربین، شیائومی ردمی 10A دارای تنها یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بوده و در سوی دیگر، دوربین سلفی گوشی که درون ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر قرار گرفته نیز ۵ مگاپیکسلی است.

سنسور اثر انگشت این گوشی، در پشت دستگاه و روی جزیره دوربین آن قرار دارد. ردمی 10A از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده که با توجه به رزولوشن نمایشگر این گوشی، از عمر بالایی برخوردار است؛ البته حداکثر سرعت شارژ ۱۰ واتی این محصول چنگی به دل نمی‌زند.

این گوشی به نسبت قیمت خود، از مشخصات قابل قبولی برخوردار بوده و می‌تواند پاسخگوی نیازهای عده زیادی از کاربران باشد.

 

بهترین گوشی‌های شیائومی با قیمت ۳ تا ۴ میلیون تومان

 

شیائومی ردمی 10C

image

 

گوشی شیائومی ردمی 10C که در سال ۲۰۲۲ و با قیمت حدودا ۱۳۰ دلار روانه بازار شد؛ محصول بسیار خوبی برای افرادی است که به دنبال یک محصول نسبتا کامل در این رده قیمتی هستند.

این گوشی از نمایشگری ۶.۷۱ اینچی از نوع LCD و با رزولوشن 720p استفاده کرده و لایه حفاظتی گوریلا گلس نیز جهت جلوگیری از خط و خش بر روی آن وجود دارد. ردمی 10C از چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 4G استفاده کرده و پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع ادرنو 610 است.

این محصول که سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 13 را را به همراه دارد؛ در نسخه‌هایی با ۳ و ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شده است. در بخش دوربین، شیائومی ردمی 10C از یک سیستم دوربین دوگانه استفاده کرده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این محصول نیز رزولوشن ۵ مگاپیکسل را دارد.

سنسور اثر انگشت در شیائومی ردمی 10C، در پشت دستگاه قرار داشته و شاهد استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی در این محصول نیز هستیم.

این گوشی گزینه قابل تاملی در رده قیمتی ذکر شده بوده و عملکرد پردازنده و کیفیت دوربین آن نیز راضی کننده‌اند. البته باید گفت که اگر به باتری اهمیت بسیاری می‌دهید؛ بد نیست که نگاهی نیز به گوشی بعدی در این لیست بیاندازید.

 

شیائومی پوکو C40

image

 

گوشی‌های پوکو که از زیر مجموعه‌های شیائومی محسوب می‌شوند؛ محصولات بسیار با کیفیتی بوده و با توجه به قیمت خود، عموما امکانات فراوانی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. شیائومی پوکو C40 نیز که در ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ معرفی شد؛ انتخاب خوبی در این بازه قیمتی است.

این گوشی دارای نمایشگری ۶.۷۱ اینچی از نوع LCD با رزولوشن 720p بوده که حداکثر میزان روشنایی آن به ۴۰۰ نیت می‌رسد. لایه حفاظتی گوریلا گلس نیز روی نمایشگر این محصول قرار گرفته تا خیال کاربران از بابت خط و خش‌ها راحت‌تر شود.

این محصول که سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری MIUI 13 مخصوص پوکو را به همراه دارد؛ از چیپست هشت هسته‌ای JLQ JR510 استفاده کرده و پردازنده گرافیکی گوشی نیز از نوع مالی G57 MC1 است. این گوشی در نسخه‌هایی با ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شده است.

در بخش دوربین، شیائومی پوکو C40 دارای یک سیستم دوربین دوگانه است. دوربین اصلی این گوشی، رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل را داشته و توسط یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی گوشی نیز که درون ناچ قطره‌ای-شکل بالای نمایشگر واقع شده است؛ رزولوشن ۵ مگاپیکسل را دارد.

سنسور اثر انگشت پوکو C40، در پشت بدنه دستگاه قرار داشته و باتری آن نیز ظرفیت چشمگیر ۶۰۰۰ میلی آمپر را دارد. این باتری از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی کرده که سرعت چندانی ندارد؛ اما به لطف ظرفیت بالای این باتری، می‌توان انتظار بالایی را از عملکرد آن داشت.

چیپست به کار رفته در این محصول، به اندازه چیپست کوالکام قرار گرفته روی ردمی 10C قدرتمند نیست؛ اما اگر به ظرفیت باتری و عمر آن در گوشی اهمیت می‌دهید، شیائومی پوکو C40 انتخاب خوبی برای شماست.

 

بهترین گوشی شیائومی با قیمت ۴ تا ۵ میلیون تومان

 

شیائومی ردمی 10

image

 

این گوشی که در ماه آگوست سال ۲۰۲۱ روانه بازار شد؛ همچنان محصول قدرتمندی بوده و مشخصات سخت افزاری آن نیز کاملا ارزش بهای پرداختی را دارند. شیائومی ردمی 10 به همراه نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی عرضه شده و لایه حفاظتی گوریلا گلس 3 نیز روی آن وجود دارد.

این محصول که از سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 استفاده می‌کند؛ چیپست مدیاتک هیلیو G88 را به همراه داشته و پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع مالی G52 MC2 است. ردمی 10 در نسخه‌هایی با ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

بگذارید نگاهی نیز به بخش دوربین بیاندازیم؛ شیائومی ردمی 10 دارای یک سیستم دوربین چهارگانه بوده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و نهایتا یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. در سوی دیگر، دوربین سلفی گوشی رزولوشن ۸ مگاپیکسل را دارد.

از دیگر امکانات شیائومی ردمی 10، می‌توان به اسپیکر‌های استریو و سنسور اثر انگشت قرار گرفته روی دکمه پاور دستگاه اشاره کرد. این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده و از شارژ ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

با وجودی که حدود بیش از یک سال از زمان عرضه این محصول به بازار می‌گذرد؛ ردمی 10 همچنان گزینه‌ای بسیار مناسب برای افرادی است که قصد خرید یک گوشی با امکاناتی چون نمایشگر فول اچ دی و با نرخ نوسازی بالا، سیستم دوربین چهارگانه و اسپیکر‌های استریو را در این رده قیمتی دارند.

 

بهترین گوشی‌های شیائومی با قیمت ۵ تا ۶ میلیون تومان

 

شیائومی ردمی نوت 11

image

 

شیائومی ردمی نوت 11 که در ماه فوریه ۲۰۲۲ روانه بازار شد؛ مشخصات جذابی را نسبت به رده قیمتی خود به همراه دارد.

این گوشی به همراه نمایشگری ۶.۴۳ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی عرضه شده که حداکثر میزان روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. جهت محافظت بیشتر از این نمایشگر، لایه حفاظتی گوریلا گلس 3 روی آن قرار گرفته و این گوشی با دریافت گواهی IP53 در برابر نفوذ قطرات آب و غبار نیز مقاومت دارد.

ردمی نوت 11 که با سیستم عامل اندروید 11 روانه بازار شد؛ آپدیت اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 ‌را نیز دریافت کرده است. این گوشی به همراه چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 4G روانه بازار شده و پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع ادرنو 610 است. این محصول در نسخه‌هایی با ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در بازار قابل تهیه است.

ردمی نوت 11 دارای سیستم دوربین چهارگانه بوده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۸ درجه، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی گوشی نیز که در پانچ هول قسمت میانی بالای نمایشگر قرار گرفته؛ رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل را دارد.

این گوشی دارای اسپیکر‌های استریو بوده و سنسور اثر انگشت آن نیز روی دکمه پاور قرار دارد. شیائومی ردمی نوت 11 یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری را به همراه داشته و از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. به گفته شیائومی، این گوشی در مدت زمان یک ساعت به طور کامل شارژ می‌شود.

همانطور که از مشخصات این گوشی پیداست؛ شیائومی ردمی 11 ارزش خرید بسیار بالایی داشته و امکاناتی چون نمایشگر فول اچ دی امولد ۹۰ هرتزی و گواهی IP53، معمولا در گوشی‌های این بازه قیمتی دیده نمی‌شوند. البته اگر به دنبال یک گوشی با طراحی منحصر به فرد‌تر و قیمت پایین‌تری هستید؛ گوشی بعدی این لیست را از دست ندهید.

 

شیائومی پوکو M3 پرو 5G

image

 

با وجودی که پوکو M3 پرو 5G در سال ۲۰۲۱ معرفی شد؛ می‌توان گفت که این گوشی همچنان انتخاب بسیار خوبی در رده قیمتی بین ۵ تا ۶ میلیون تومان به حساب آمده و طراحی جذابی نیز دارد.

این گوشی دارای نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بوده که حداکثر میزان روشنایی آن به ۵۰۰ نیت می‌رسد. شیشه جلویی گوشی همچنین با لایه حفاظتی گوریلا گلس 3 تقویت شده تا در برابر خط و خش و ضربات، از مقاومت بیشتری برخوردار باشد.

پوکو M3 پرو 5G به همراه سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12 به بازار آمده و از چیپست مدیاتک دیمنسیتی 700 استفاده می‌کند. پردازنده گرافیکی گوشی نیز از نوع مالی G57 MC2 است. این محصول در دو نسخه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که یکی از آنها، دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بوده و دیگری نیز رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت را دارد.

این گوشی دارای یک سیستم دوربین سه گانه بوده و دوربین اصلی در آن، رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل را داشته و توسط یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. در سوی دیگر، دوربین سلفی پوکو M3‌ پرو 5G نیز ۸ مگاپیکسلی است.

سنسور اثر انگشت این محصول، روی دکمه پاور آن قرار گرفته و ظرفیت باتری آن نیز معادل با ۵۰۰۰ میلی آمپر است. پوکو M3 پرو 5G از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

با وجودی که شیائومی ردمی 11 نسبت به این گوشی از مشخصات بهتری برخوردار است؛ باید گفت که پوکو M3 پرو 5G نیز محصولی بسیار خوب با طراحی خاص (به خصوص در نسخه زرد-رنگ) بوده و با توجه به قیمت پایین‌تر آن، شاید انتخاب بهتری برای عده‌ای از کاربران باشد.

 

بهترین گوشی‌های شیائومی با قیمت ۶ تا ۷ میلیون تومان

 

شیائومی ردمی نوت 10 پرو

image

 

این گوشی که در ماه مارس سال ۲۰۲۱ در دسترس کاربران قرار گرفت؛ بهترین گزینه در این رده قیمتی بوده و با توجه به بدنه پشتی شیشه‌ای خود، در هنگام کار نیز حس پریمیوم‌تری نسبت به سایر گوشی‌های مقرون به صرفه دارد.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو دارای نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بوده و لایه حفاظتی گوریلا گلس 5 نیز روی نمایشگر و همچنین شیشه بدنه پشتی آن قرار دارد. حداکثر میزان روشنایی نمایشگر این محصول، معادل با عدد چشمگیر ۱۲۰۰ نیت بوده و در تابش مستقیم نور خورشید نیز به راحتی قابل رویت است. ردمی نوت 10 پرو، گواهی IP53 را نیز جهت مقاومت در برابر نفوذ قطرات آب دریافت کرده است.

این محصول که در هنگام عرضه سیستم عامل اندروید 11 را به همراه داشت؛ مدتی پیش آپدیت اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 را نیز دریافت کرد. ردمی نوت 10 پرو از چیپست کوالکام اسنپدراگون 732G استفاده کرده و پردازنده گرافیکی آن، از نوع ادرنو 618 است. این گوشی در نسخه‌هایی با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شده است.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو دارای سیستم دوربین چهارگانه است. دوربین اصلی این گوشی، رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل را داشته و توسط یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۸ درجه، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. در سوی دیگر، دوربین سلفی گوشی نیز رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل را دارد.

از دیگر امکانات این گوشی، می‌توان به سنسور اثر انگشت قرار گرفته روی دکمه پاور و همچنین اسپیکر‌های استریو اشاره کرد. شیائومی در این محصول از یک باتری ۵۰۲۰ میلی آمپری استفاده کرده و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز در آن دیده می‌شود.

این گوشی مشخصات بسیار خوبی داشته که می‌توان گفت حتی از محصولات میان رده نیز بهتر هستند و کاملا ارزش بهای پرداختی را دارند. البته، اگر حتما مایل به تهیه یک گوشی سال ۲۰۲۲ هستید؛ گزینه بعدی در این لیست را نیز مشاهده کنید.

 

شیائومی ردمی نوت 11S

image

 

شیائومی ردمی نوت 11S، در اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی روانه بازار شد و این گوشی نیز در رده قیمتی ذکر شده، از ارزش خرید بالایی برخوردار است. همانند ردمی نوت 10 پرو، این گوشی دارای بدنه پشتی شیشه‌ای بوده و فریم ان نیز پلاستیکی است.

این محصول دارای نمایشگری ۶.۴۳ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بوده و حداکثر میزان روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. شیائومی همچنین برای محافظت از نمایشگر این گوشی، از لایه حفاظتی گوریلا گلس 3 استفاده کرده است.

ردمی نوت 11S به همراه سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 13 به بازار عرضه شد و از چیپست مدیاتک هیلیو G96 استفاده می‌کند. پردازنده گرافیکی گوشی، از نوع مالی G57 MC2 بوده و این دستگاه در نسخه‌هایی با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای کاربران قابل تهیه است.

در این محصول، شاهد استفاده از یک سیستم دوربین چهارگانه هستیم که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۸ درجه، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و در نهایت سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی گوشی نیز که در پانچ هول بالای نمایشگر واقع شده است؛ رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل را دارد.

ردمی نوت 11S دارای سنسور اثر انگشت روی دکمه پاور و اسپیکر‌های استریو بوده و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری آن، از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

با وجودی که ردمی نوت 10 پرو مشخصات سخت افزاری بهتری نسبت به این محصول دارد؛ ردمی نوت 11S نیز گوشی بسیار خوبی بوده و با قیمت پایین‌تر خود، بخش زیادی از امکانات ردمی نوت 10 پرو را به همراه دارد.

 

بهترین گوشی شیائومی با قیمت ۷ تا ۸ میلیون تومان

 

شیائومی ردمی نوت 11 پرو

image

 

این محصول که در ماه فوریه سال ۲۰۲۲ به طور رسمی عرضه شد؛ انتخاب واضحی در بازه قیمتی بین ۷ تا ۸ میلیون تومان است. شیائومی ردمی نوت 11 پرو همانند نسل پیشین، دارای قاب پشتی شیشه‌ای و فریم پلاستیکی است.

این گوشی به همراه نمایشگری از نوع سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی روانه بازار شده و حداکثر میزان روشنایی نمایشگر آن به ۱۲۰۰ نیت می‌رسد. لایه حفاظتی گوریلا گلس 5 نیز روی نمایشگر این گوشی قرار گرفته تا از تاثیر ضربه‌ها کاسته شده و کاربران خط و خش‌های کمتری را روی گوشی خود ببینند.

ردمی نوت 11 پرو سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 13 را به همراه داشته و از چیپست مدیاتک هیلیو G96 استفاده می‌کند. این چیپست هشت هسته‌ای، توسط پردازنده گرافیکی مالی G57 MC2 همراهی شده و این گوشی در نسخه‌هایی با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شده است. لازم به ذکر است که این مدل، نسخه 4G‌ این گوشی بوده و نسخه 5G آن با چیپست اسنپدراگون 695 5G نیز وجود دارد.

شیائومی به رسم معمول، در این گوشی نیز از سیستم دوربین چهارگانه استفاده کرده است. دوربین اصلی این گوشی، رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل را داشته و توسط یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۸ درجه، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. در سوی دیگر، دوربین سلفی گوشی واقع در پانچ هول بالای نمایشگر بوده و رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

این گوشی دارای اسپیکر‌های استریو بوده و سنسور اثر انگشت آن نیز روی دکمه پاور قرار دارد. شیائومی در این محصول از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده که پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی در آن دیده می‌شود. به ادعای شیائومی، شارژ کامل این محصول تنها ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد.

این محصول، گزینه‌ای بسیار خوب در بین محصولات مقرون به صرفه شیائومی بوده و از سخت افزار قدرتمندی نیز برخوردار است. البته، تفاوت‌ها با نسل پیشین چندان نیز چشمگیر نیستند و اگر به داشتن یک گوشی جدیدتر اهمیت زیادی نمی‌دهید؛ ردمی نوت 10 پرو نیز همچنان گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

 

بهترین گوشی شیائومی با قیمت ۸ تا ۹ میلیون تومان

 

شیائومی پوکو X4 پرو 5G

image

 

پوکو X4 پرو 5G که در ماه فوریه سال ۲۰۲۲ معرفی شد؛ در جمع گوشی‌های با ارزش خرید بالای شرکت شیائومی قرار دارد. شیائومی در این گوشی، از قاب پشتی شیشه‌ای استفاده کرده تا کاربران حس بهتری را در هنگام استفاده از محصول داشته باشند.

این گوشی به همراه نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی روانه بازار شده و حداکثر میزان روشنایی آن به ۱۲۰۰ نیت می‌رسد. لایه حفاظتی گوریلا گلس 5، روی نمایشگر پوکو X4‌ پرو 5G قرار گرفته و این محصول با دریافت گواهی IP53، در برابر نفوذ قطرات آب و غبار نیز مقاومت دارد.

شیائومی پوکو X4 پرو 5G با سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 13 مخصوص پوکو روانه بازار شده و چیپست به کار رفته در آن، از نوع کوالکام اسنپدراگون 695 5G است. این پردازنده هشت هسته‌ای، توسط پردازنده گرافیکی ادرنو 619 همراهی شده و این محصول در نسخه‌هایی با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه است.

در بخش دوربین، شاهد استفاده از سیستم دوربین سه‌گانه هستیم که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۸ درجه و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی هستیم. رزولوشن دوربین سلفی این محصول نیز معادل با ۱۶ مگاپیکسل است. لازم به ذکر بوده که نسخه مخصوص بازار هند این گوشی، از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم تا در هنگام خرید به مشخصات دستگاه دقت کنید.

این محصول از اسپیکر‌های استریو استفاده کرده و سنسور اثر انگشت آن، روی دکمه پاور گوشی قرار دارد. شیائومی پوکو X4 پرو 5G دارای یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپری بوده و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی در آن دیده می‌شود. به گفته شیائومی، برای شارژ کامل این محصول تنها به ۴۱ دقیقه زمان لازم است.

این گوشی دارای مشخصات سخت افزاری مناسبی بوده و انتخاب خوبی در این رده قیمتی به حساب می‌آید. البته اگر طراحی آن را نمی‌پسندید؛ باید گفت که شیائومی ردمی نوت 11 پرو 5G نیز از نظر مشخصات دقیقا مشابه این محصول بوده و تنها طراحی آنها متفاوت است.

 

بهترین گوشی‌های شیائومی با قیمت ۹ تا ۱۰ میلیون تومان

 

شیائومی پوکو F3

image

 

شیائومی پوکو F3 که در ماه مارس سال ۲۰۲۱ روانه بازار شد؛ بدون شک بهترین گوشی این شرکت در بازه قیمتی کمتر از ۱۰ میلیون تومان محسوب شده و مشخصات سخت افزاری آن از محصولات مقرون به صرفه و میان رده فراتر رفته و در حد پرچمداران است!

پوکو F3 دارای نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بوده که به گفته شیائومی، حداکثر روشنایی آن به ۱۳۰۰ نیت می‌رسد. این گوشی دارای بدنه پشتی شیشه‌ای و فریم پلاستیکی بوده و لایه حفاظتی گوریلا گلس 5 نیز روی نمایشگر و بدنه پشتی آن قرار دارد. این محصول همچنین گواهی IP53 را دریافت کرده تا خیال کاربران از نفوذ قطرات آب به درون گوشی راحت‌تر باشد.

این گوشی سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5.6 مخصوص پوکو را به همراه داشته و چیپست به کار رفته در آن، از نوع کوالکام اسنپدراگون 870 5G بوده که توسط پردازنده گرافیکی ادرنو 650 همراهی می‌شود. این محصول از نظر عملکرد، بسیار عالی بوده و در اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها نیز مشکلی ندارد. پوکو F3 در نسخه‌هایی با رم ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی قابل تهیه است. حافظه داخلی به کار رفته در این گوشی، از نوع UFS 3.1 بوده که سرعت بالایی داشته و در بسیاری از پرچمداران اندرویدی دیده می‌شود.

بگذارید نگاهی نیز به بخش دوربین گوشی بیاندازیم؛ پوکو F3 از یک سیستم دوربین سه‌گانه استفاده کرده که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۹ درجه و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی گوشی نیز که درون پانچ هول بالای نمایشگر قرار دارد؛ ۲۰ مگاپیکسلی است.

این محصول دارای اسپیکر‌های استریو بوده و سنسور اثر انگشت آن روی دکمه پاور قرار گرفته است. شیائومی در این گوشی از یک باتری با ظرفیت ۴۵۲۰ میلی آمپر استفاده کرده که پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی در آن به چشم می‌خورد. به گفته شیائومی، این گوشی در ۵۲ دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد.

شیائومی پوکو F3 محصولی فوق العاده در این رده قیمتی بوده و می‌تواند تا پاسخگوی نیاز‌های هر دسته‌ای از کاربران باشد. البته اگر به دنبال گوشی جدیدتری هستید؛ گزینه مناسب دیگری نیز در این رده قیمتی وجود داشته که در ادامه، آن را معرفی می‌کنیم.

 

شیائومی 11T

image

 

شیائومی 11T که در ماه اکتبر سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد؛ محصولی دیگر با مشخصات سخت افزاری بسیار عالی و کیفیت ساخت بالا است. بر خلاف سایر گوشی‌های این لیست، شیائومی در این محصول از فریم آلومینیومی در کنار بدنه شیشه‌ای استفاده کرده که در هنگام کار با گوشی، حس و حال پرچمداران را به کاربر القا می‌کند.

شیائومی 11T دارای نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بوده و حداکثر میزان روشنایی آن نیز به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. شیائومی همچنین برای حفاظت از نمایشگر این محصول، از لایه گوریلا گلس ویکتس استفاده کرده است.

این گوشی که سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 را به همراه دارد؛ از چیپست مدیاتک دیمنسیتی 1200 استفاده کرده و پردازنده گرافیکی به کار رفته در آن نیز از نوع مالی G77 MC9 است. شیائومی 11T در نسخه‌هایی با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت در دسترس کاربران قرار گرفت. همانند پوکو F3، شیائومی در این محصول نیز از حافظه سریع UFS 3.1 استفاده کرده است.

شیائومی 11T یک سیستم دوربین سه‌گانه را به همراه داشته که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه و دوربین تله فوتو ۵ مگاپیکسلی با قابلیت ثبت عکس‌های ماکرو می‌شود. رزولوشن دوربین سلفی گوشی، معادل با ۱۶ مگاپیکسل است.

این محصول دارای اسپیکر‌های استریو بوده و سنسور اثر انگشت آن نیز روی دکمه پاور قرار دارد. شیائومی در این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده که پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی را به نیز به همراه داشته و به گفته این شرکت، در عرض ۳۶ دقیقه شارژ می‌شود.

شیائومی 11T نیز در جمع بهترین گوشی‌های شیائومی در بازه قیمتی زیر ۱۰ میلیون تومان بوده و تنها رقیب اصلی آن در این لیست، پوکو F3 است که از نظر عملکرد پردازنده، بسیار بهتر از این محصول ظاهر می‌شود. شیائومی 11T در برابر پوکو F3، مزایای خاصی را نیز به همراه داشته که از مهم‌ترین آنها، می‌توان به رم ۸ گیگابایتی در نسخه پایه، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، لایه حفاظتی جدیدتر گوریلا گلس ویکتس و سرعت شارژ بالاتر اشاره کرد.

 

امیدواریم که این راهنمای خرید، برای شما مفید بوده و تصمیم گیری جهت خرید یک گوشی جدید را برایتان آسان‌تر کرده باشیم. درباره این لیست و گوشی‌های ذکر شده چه می‌اندیشید؟ آیا محصول خاصی از شیائومی را مد نظر دارید که لیاقت حضور در جمع این محصولات را داشته و از قلم افتاده باشد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

هرمز بابایی

۱۴۰۱/۱۲/۶
سلام این قیمتها کجا پیدا میشه امروز شیایومی 11s را رفتم بخرم گفت
10 میلیون و سیصد اگر جایی سراغ دارید کمتر بهم خبر دهید ممنون