خانهاخبار
گوگل پیکسل فولد احتمالا اواخر سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود!

گوگل پیکسل فولد احتمالا اواخر سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود!

پیکسل فولد که مدت‌ها است شایعات مختلف درباره آن می‌خوانیم و می‌شنویم، هنوز به زمان عرضه‌ش نزدیک نشده و احتمالا اواخر سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه می‌شود.
۱۴۰۱/۱۰/۱۴

چندین سال است که شایعات مختلف پیرامون پیکسل فولد گوگل در رسانه‌های خبری مطرح می‌شود. اما اولین تصویر رندر شده که توسط یک شخص معتبر منتشر شد، یک ماه پیش به بیرون درز پیدا کرد. حالا یک منبع خبری کره‌ای اطلاعات جدیدتری از این محصول منتشر کرده است.

وب سایت The Elec گزارش داده است که تولید انبوه قطعات گوشی هوشمند Pixel Fold از سه ماهه سوم سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. به این ترتیب می‌توان با کمال اطمینان گفت که محصول یاد شده نیمه اول سال روانه بازار نخواهد شد و احتمالا سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ باید منتظر عرضه آن باشیم.

در مقام مقایسه بد نیست بدانید سامسونگ تولید انبوه گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴ را از ماه May سال ۲۰۲۲ آغاز کرد و یک ماه بعد نیز شاهد در دسترس قرار گرفتن این دو محصول بودیم. البته فروش آن‌ها از ماه آگوست آغاز شد.

این منبع خبری همچنین یاد آور شده است که پیکسل فولد گوگل از یک نمایشگر ۷.۵۷ اینچی تاشو با پوشش شیشه‌ای فوق العاده نازک و یک نمایشگر ۵.۷۸ اینچی برای کار به صورت تلفن هوشمند ساخته شده است. البته بد نیست بدانید سایزهای اعلام شده در مقایسه با اعداد و ارقام درز پیدا کرده از قبل تفاوت‌هایی دارد.

image

 

همچنین در نشستی که در سال ۲۰۲۲ برگزار شد، اطلاعاتی به بیرون درز پیدا کرد که حکایت از کیفیت پایین‌تر نمایشگر پیکسل فولد نسبت به گلکسی زد فولد ۳ و ۴ داشت. همچنین ظاهرا نباید انتظار پشتیبانی از قلم توسط نمایشگر این گوشی هوشمند را نیز داشته باشیم.

تمامی شواهد بر این باور هستند که گوگل در نیمه اول سال جاری میلادی، گوشی هوشمند با نمایشگر تاشویی را به بازار عرضه نخواهد کرد و به این ترتیب نیمه دوم سال، مخصوصا سه ماهه چهارم باید منتظر آن باشیم. پیش‌تر در رسانه‌های خبری اعلام شده بود که ماه آوریل یا می، پیکسل فولد گوگل رونمایی و روانه بازار خواهد شد، اما اطلاعات جدید نشان می‌دهد که این اتفاق به این زودی‌ها روی نداده و با چند ماه تأخیر همراه خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)