خانهاخبار
قیمت سری گلکسی اس ۲۳ افزایش نخواهد یافت

قیمت سری گلکسی اس ۲۳ افزایش نخواهد یافت

سری جدید پرچمداران سامسونگ در نسل جدید قرار نیست شاهد افزایش قیمت باشند و به این ترتیب اگر قیمت دلار در ایران افزایش نیابد، با این سری را با قیمت‌های فعلی سری اس ۲۲ در ایران ببینیم.
۱۴۰۱/۱۰/۱۳

سامسونگ اخیرا در حوزه فروش محصولات خود با افزایش درآمد روبرو شده است که این موضوع بیشتر مربوط به فروش گوشی‌ّهای گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ است. البته بخشی از این افزایش درآمد به بالا رفتن قیمت این محصولات مربوط می‌شود.

با وجود این که سامسونگ در تولید اعضای خانواده اس ۲۳ با افزایش هزینه روبرو خواهد بود و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ یا سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین نسبت به نسل گذشته برای این کمپانی کره‌ای گران‌تر تمام می‌شود، اما مدیران سامسونگ قصد دارند تا همان استراتژی قیمت گذاری پیشین را اجرا کرده و به این ترتیب محصولات جدید این شرکت با افزایش قیمت روبرو نخواهند شد. چرا که اگر افزایش قیمتی در میان باشد، آن‌ها بازار را از دست داده و در مقابل خانواده آيفون ۱۴ اپل شکست خواهند خورد.

اخبار جدید حاکی از آن است که حتی در صورت کاهش سود کلی سامسونگ، آن‌ها قصد افزایش قیمت نداشته و به این ترتیب اعضای سری Galaxy S23 با همان قیمت نسل پیشین تولید و روانه بازار خواهند شد. البته از گوشه و کنار شایعاتی به گوش می‌رسد که اپل قصد دارد قیمت سری آیفون ۱۵ را افزایش دهد و این موضوع می‌تواند بهانه‌ای برای سامسونگ برای افزایش قیمت محصولات جدیدش باشد تا به این ترتیب، سود ترکیبی آن‌ها نسبت به سال گذشته کاهش پیدا نکند.

image

 

به این ترتیب قیمت گوشی‌های ۲۰۲۳ سامسونگ در حال حاضر به صورت زیر اعلام شده است:

  • گلکسی اس ۲۳: ۷۹۹ دلار
  • گلکسی اس ۲۳ پلاس: ۹۹۹ دلار
  • گلکسی اس ۲۳ الترا: ۱۱۹۹ دلار

سامسونگ معمولا پس از گذشت یک دوره، نسبت به کاهش قیمت محصولات جدید خود اقدام می‌کند، اما ممکن است امسال قضیه کمی فرق کرده و با عرضه آیفون‌های ۲۰۲۳، شاهد افزایش قیمت سری اس ۲۳ نیز باشیم. باید منتظر بمانیم و ببینیم که مدیران سامسونگ چه سیاستی را در نظر گرفته و آیا پاییز امسال این روند تغییر پیدا می‌کند یا مانند سال‌های گذشته، شاهد کاهش قیمت گوشی‌های جدید سامسونگ پس از گذشت مدتی خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

عباس

۱۴۰۱/۱۰/۱۵
باقیمت مناسب باشه عالیه