خانهاخبار
مشخصات سخت افزاری ریلمی GT Neo 5 لو رفت!

مشخصات سخت افزاری ریلمی GT Neo 5 لو رفت!

ریلمی GT Neo 5 که تصویر رندر آن هم لو رفته، قرار است با چیپست پرچمداران نسل قبل همراه باشد.
۱۴۰۱/۱۰/۸

چندی پیش اعلام شده بود که گوشی هوشمند Realme GT Neo 5 با دوربین سه گانه در پشت بدنه و قابلیت شارژ سریع ۲۴۰ واتی همراه خواهد بود. حالا طبق شایعات جدید، می‌دانیم که تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به عنوان قلب تپنده آن ایفای نقش خواهد کرد و متخصصان ریلمی نیز سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 سونی به همراه لرزشگیر تصویر اپتیکال را به عنوان دوربین اصلی آن در نظر گرفته‌اند. این سنسور پیش‌تر در گوشی‌های Find N2 و Reno 9 پرو پلاس مورد استفاده قرار گرفته بود.

پوستری که در ادامه مشاهده خواهید کرد، به نظر می‌رسد توسط کاربران طراحی و رندر شده است، اما منبع منتشر کننده این تصویر سابقه درخشانی در این حوزه داشته است. به گفته او، ریلمی به جای افت قدرت، از نهایت توان این پردازنده در گوشی هوشمند یاد شده استفاده خواهد کرد.

image

 

استفاده از یک تراشه پرچمدار در نسل قبل برای سری نئو نشان می‌دهد که دیگر نباید انتظار یک محصول میان رده را داشته باشیم. چرا که طراحان این گوشی هوشمند پا را فراتر گذاشته و قصد معرفی یک دیوایس نسبتا قدرتمند را دارند.

تا به این لحظه هنوز اطلاعات رسمی و موثقی از سوی ریلمی در این حوزه منتشر نشده است و زمان رونمایی از آن نیز مشخص نیست. اما افزایش تعداد شایعات در مورد این محصول حاکی از آن است که به موعد رونمایی از آن رفته رفته نزدیک می‌شویم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)