خانهاخبار
جزئیات فنی باتری نوبیا رد مجیک 8 پرو به طور رسمی اعلام شد

جزئیات فنی باتری نوبیا رد مجیک 8 پرو به طور رسمی اعلام شد

گوشی گیمینگ جدید نوبیا از شارژ 165 واتی پشتیبانی می‌کند.
۱۴۰۱/۱۰/۴

نسل جدید گوشی گیمینگ برند نوبیا موسوم به رد مجیک 8 پرو قرار است در تاریخ 26 دسامبر مصادف با 5 دی به صورت رسمی معرفی خواهد شد. حالا در فاصله تنها دو روز مانده به رونمایی رسمی این گوشی مخصوص بازی، نوبیا جزئیات فنی باتری و سرعت شارژ آن را اعلام کرده است که خبر عملکرد قدرتمند آن می‌دهد.

image

طراحی نسخه پنل پشتی شفاف رد مجیک 8 پرو

طبق تیزرهایی که نوبیا در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته است، منبع تغذیه رد مجیک 8 پرو باتری 6000 میلی‌امپر ساعتی خواهد بود که از شارژ 165 واتی پشتیبانی خواهد کرد. در این راستا، نوبیا ادعا کرده است که شارژ کامل رد مجیک 8 پرو با کابل USB-C و آداپتور شارژ سازگار 165 واتی تنها 14 دقیقه زمان نیاز خواهد داشت.

شایان ذکر است که رد مجیک 8 پرو از باتری 8C بهره خواهد برد به طوری که 8 سلول مختلف باتری آن در کنار هم قرار می‌گیرند تا امنیت و عملکرد بهینه آن تضمین شود. برای محافظت از دستگاه، باتری این گوشی قدرتمند در سه خروجی مختلف و به صورت همزمان شارژ خواهد شد. در این تیزرها همچنین اشاره شده است که عمر باتری نوبیا رد مجیک 8 پرو برابر با 47 ساعت خواهد بود که البته هنوز مشخص نیست نوبیا این آمار را بر پایه چه شرایط کاربری محاسبه کرده است. به هر روی، انتظار می‌رود باتری نوبیا رد مجیک 8 پرو در مقایسه با نسل قبلی یعنی رد مجیک 7S پرو عملکرد بهتری داشته باشد.

در نهایت باید اشاره کرد که نوبیا رد مجیک 8 پرو در دو نسخه استاندارد و با پنل پشتی شفاف عرضه خواهد شد. به علاوه، دوربین سلفی این گوشی زیر نمایشگر جای خواهد گرفت. طبق اعلام رسمی نوبیا، حاشیه نمایشگر رد مجیک 8 پرو در طرفین مختلف برابر با 1.48 میلی‌متر است. با توجه به این موضوع، نسبت نمایشگر به بدنه رد مجیک 8 پرو در حدود 93.7 درصدخواهد بود. سخت‌افزار رد مجیک 8 پرو تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو خواهد بود که با حافظه داخلی 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی همراه خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)