خانهاخبار
طراحی نوبیا رد مجیک 8 پرو در تصاویر رسمی این گوشی نمایش داده شد

طراحی نوبیا رد مجیک 8 پرو در تصاویر رسمی این گوشی نمایش داده شد

همراه با تصاویر گوشی گیمینگ جدید برند نوبیا، برخی از مشخصات فنی آن نیز رسما تایید شد.
۱۴۰۱/۹/۳۰

همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود، سری گیمینگ نوبیا رد مجیک 8 پرو در تاریخ 26 دسامبر مصادف با 5 دی رونمایی خواهد شد. حالا امروز سرانجام تصاویر رسمی این سری گیمینگ و همچنین برخی از مشخصات فنی آن در دسترس کاربران قرار گرفت. به طور کلی، سری رد مجیک 8 پرو در مقایسه با نسل‌های قبلی از طراحی جدیدی بهره می‌برد که لبه‌های تخت و حاشیه نمایشگر فوق نازک از شاخص‌ترین ویژگی‌های طراحی این سری گیمینگ محسوب می‌شود.

رد مجیک 8 پرو نسخه استاندارد

براساس آنچه در تصاویر مشخص است، سری رد مجیک 8 پرو در پنل پشتی خود میزبان سه دوربین است که به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته‌اند. سمت راست بدنه نیز کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و پاور قرار دارند در حالی که کلید‌های مخصوص بازی این گوشی (اسلایدر قرمز رنگ) در سمت راست جای گرفته‌اند. به علاوه، رد مجیک 8 پرو در یک نسخه با پنل پشتی شفاف نیز عرضه خواهد شد که البته هنوز جزئیات آن مشخص نشده است.

رد مجیک 8 پرو نسخه پنل پشتی شفاف

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، حاشیه نمایشگر رد مجیک 8 پرو به طرز چشمگیری کاهش یافته است و حالا از هر طرف به میزان 1.48 میلی‌متر رسیده است. همچنین نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی گیمینگ نیز برابر با 93.7 درصد اعلام شده است. نوبیا اذعان داشته است که نمایشگر سری رد مجیک 8 پرو توسط برند BOE توسعه داده شده است و از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی نیز به مانند رد مجیک 7 پرو در زیر نمایشگر جای گرفته است.

برخی از مشخصات فنی رد مجیک 8 پرو

شایان ذکر است رد مجیک 8 پرو در دو نسخه استاندارد و همراه با پنل پشت شفاف عرضه خواهد شد که جدا از این تفاوت ظاهری هر دو این مدل‌ها احتمالا از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو بهره می‌برند. به علاوه، شایعه شده است که سری رد مجیک 8 پرو در کانفیگ‌های حافظه داخلی 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. سری رد مجیک 8 پرو همچنین احتمالا دو نسخه باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی و 6000 میلی‌امپر ساعتی روانه بازار خواهد شد که از سرعت شارژ 165 واتی پشتیبانی می‌کنند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)