خانهاخبار
آنر ۸۰ جی‌تی تاییدیه‌های لازمه را دریافت کرد و ممکن است هفته آینده معرفی شود

آنر ۸۰ جی‌تی تاییدیه‌های لازمه را دریافت کرد و ممکن است هفته آینده معرفی شود

خانواده شلوغ آنر ۸۰ قرار است دو عضو جدید هم داشته باشد که گویا هفته اول دی ماه در چین معرفی می‌شوند.
۱۴۰۱/۹/۲۶

ماه گذشته شرکت آنر ۳ گوشی هوشمند را در خانواده آنر ۸۰ خود معرفی کرد. این سه گوشی شامل آنر ۸۰ معمولی، آنر ۸۰ پرو و Honor 80 SE می‌شدند که این آخری از همه ارزان‌تر بود. حالا اگر شایعات تازه منتشر شده حقیقت داشته باشند، دو عضو جدید به این خانواده اضافه خواهد شد. 

یکی از این گوشی‌ها قرار است آنر ۸۰ جی تی باشد و مدل بعدی، همان آنر ۸۰ پرو است که این بار به جای نمایشگری با کناره‌های خمیده، نمایشگر کاملا تخت خواهد داشت. هر دوی این گوشی‌ها اخیرا توانسته‌اند گواهی 3C را دریافت کنند و با اسم کد AGT-AN00 و ANB-AN00 شناخته می‌شوند. مدل ۸۰ پرو که فقط نمایشگر تخت دارد، تنها ویژگی جدیدش همین طراحی جدید صفحه نمایش است و با ۸۰ پرویی که قبلا معرفی شده، هیچ تفاوتی ندارد.

image

آنر ۸۰ جی تی اما قرار است مثل ۸۰ پرو به چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز باشد که سرعت پردازشی آن کمی کاهش یافته است. نمایشگر این محصول نیز رزولوشن فول‌اچ‌دی‌پلاس خواهد داشت اما نرخ تجدید آن ۱۴۴ هرتزی است که در بین باقی اعضای این خانواده ندیده بودیم. 

به نقل از یک منبع ناشناس دیگر، آنر می‌خواهد در روز ۲۶ دسامبر مصادف با ۵ دی ماه، مراسمی در چین برگزار کند که احتمالا این دو گوشی هم در همین مراسم و در کنار آنر پد V8 پرو معرفی خواهد شد. این تبلت نیز قرار است با چیپست دیمنسیتی ۸۱۰۰ همراه باشد. جدا از این موضوع، آنر پد V8 پرو ممکن است به عنوان اولین تبلت با فناوری IMAX Enhanced باشد که معرفی می‌شود. شارژر این محصول هم ۳۳ واتی خواهد بود و در رنگ‌های آبی و نارنجی، ساخته و عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)