خانهاخبار
اپل یک تامین‌کننده دیگر را به سامسونگ برای نمایشگرهای آیفون ۱۴ پرو اضافه کرد

اپل یک تامین‌کننده دیگر را به سامسونگ برای نمایشگرهای آیفون ۱۴ پرو اضافه کرد

اپل که به مانند همیشه در پی تنوع بخشیدن به تامین‌کنندگان خود در همه حوزه‌ها است، به نظر می رسد شرکت ال جی را هم به جز سامسونگ برای تامین نمایشگرهای آیفون ۱۴ پرو واجد شرایط دانسته است.
۱۴۰۱/۸/۲۰

به گزارش خبرگزاری کره‌ای ETNews، شرکت ال اجی جدیدترین تامین‌کننده نمایشگرهای اولد برای آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس شده است. هنوز مشخص نیست که ال جی چند سفارش را برای این صفحه نمایش‌ها از اپل دریافت کرده اما چیزی که مشخص است، این است که سامسونگ هنوز بزرگ‌ترین تامین کننده پنل‌های اولد برای آیفون‌های حرفه‌ای اپل است.

تنوع تامین کننده ریسک تامین این پنل‌ها را کاهش می‌دهد و به اپل اجازه می‌دهد تا در آینده برای قیمت کمتر پنل‌های اولد در مذاکره‌هایش دست بالا را داشته باشد، زیرا ال جی و سامسونگ برای این سفارش‌ها همیشه در حال رقابت هستند.

image

 

مشخص نیست که چه زمانی عرضه مدل‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس با نمایشگرهای ال اجی  توسط اپل آغاز می‌شود، اما بعید است که مشتریان بتوانند تفاوتی بین مدل‌های دارای صفحه نمایش ال جی و سامسونگ مشاهده کنند. اپل به طور معمول برای برخی دیگر از قطعات آیفون، از ذخیره‌سازی گرفته تا باتری، به چندین تامین کننده متکی است.

نمایشگرهای آیفون ۱۴ پرو از فن‌آوری LTPO کم مصرف برای ویژگی پروموشن استفاده می‌کنند که نرخ تازه‌سازی متغیری را بین ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز ممکن می‌سازد. این نمایشگر همچنین می‌تواند در زمانی که شما صفحه نمایش همیشه روشن را فعال کرده‌اید، به یک هرتز برسد تا در کم مصرف‌ترین حالت ممکن قرار گیرد.

لازم به ذکر است که طبق گزارش‌ها صفحه نمایش‌های آيفون ۱۴ و ۱۴ پلاس توسط سامسونگ و شرکت چینی BOE تامین می‌شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)