خانهاخبار
اپلیکیشن iOS توییتر با اولین تغییرات مورد نظر ایلان ماسک بروزرسانی شد

اپلیکیشن iOS توییتر با اولین تغییرات مورد نظر ایلان ماسک بروزرسانی شد

امروز اپلیکیشن نسخه iOS توییتر بروزرسانی شده که ویژگی‌هایی را مانند دریافت تیک آبی در ازای ۸ دلار در ماه برای آن ارائه کرده است.
۱۴۰۱/۸/۱۵

اپلیکیشن iOS توییتر امروز با پشتیبانی از طرح اشتراک جدید توییتر آبی به روز شد که کاربران را قادر می‌سازد تا با پرداخت ۸ دلار در ماه در این پلتفرم تایید شوند، تبلیغات کمتری را ببینند و برخی مزایای دیگر را داشته باشند.

طبق بروزرسانی اپ استور، کاربران توییتر در آمریکا، بریتانیا، کانادا، استرالیا و نیوزیلند می‌توانند در توییتر آبی مشترک شوند و هنگامی که این طرح اجرا می‌شود، به طور خودکار با یک علامت آبی تایید می‌شود.

image

 

به گفته یکی از مدیران محصولات توییتر با وجود بروزرسانی این اپلیکیشن، طرح آبی جدید توییتر هنوز فعال نشده است و توییتر در حال انجام آزمایش‌های «Real Time» است. برخی کاربران ممکن است پس از بروزرسانی تغییراتی را در برنامه خود مشاهده کنند، زیرا توییتر همانطور که گفتیم در حال آزمایش برنامه جدیدش است.

از امروز ویژگی‌های جدید و فوق‌العاده‌ای را به توییتر آبی اضافه می‌کنیم و به زودی موارد بیشتری نیز به آنها اضافه می‌شود.

در صورت ثبت نام در توییتر آبی با ۷٫۹۹ دلار در ماه ویژگی‌های زیر را دریافت می‌کنید:

  • علامت تیک آبی (قدرت برای مردم): حساب شما یک تیک آبی دریافت می‌کند، درست به مانند افراد مشهور، شرکت‌ها و سیاستمدارانی که پیش‌تر آنها را دنبال می‌کردید.

به زودی...

  • نصف شدن تبلیغات و البته تبلیغات بسیار بهتر: از آنجایی که از توییتر در نبرد با ربات‌ها حمایت می‌کنید، ما نیمی از تبلیغات را برای شما حذف می کنیم و آنها را دو برابر به شما مرتبط‌تر می‌کنیم.
  • ارسال ویدیوهای طولانی‌تر: بالاخره می‌توانید ویدیوهای طولانی‌تر را در توییتر پست کنید.
  • رتبه‌بندی اولویت برای محتوای با کیفیت: محتوای شما در پاسخ‌ها، منشن‌ها و جستجو در رتبه‌بندی اولیت خواهد داشت؛ این موضوع به کاهش دید کلاهبرداری‌ها، هرزنامه‌ها و ربات‌ها کمک می‌کند.

در دسترس بودن ویژگی توییتر آبی در حال حاضر برای نسخه iOS در آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند و بریتانیا تایید شده است.

این سرویس اشتراک جدید به طور گسترده در چند هفته گذشته گزارش شده بود و مالک جدید توییتر ایلان ماسک که مدیر عامل شرکت تسلا هم هست، قول داده که هرزنامه‌ها را در این پلتفرم کاهش دهد. گزارش‌ها حاکی از آن است که دکمه ویرایش هم که پیش‌تر فقط برای مشترکین پولی (توییتر آبی) عرضه شده بود، در آینده‌ای نه چندان دور برای همه کاربران توییتر در دسترس قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)