خانهاخبار
نوکیا ۲۷۸۰ فلیپ معرفی شد

نوکیا ۲۷۸۰ فلیپ معرفی شد

پس از مدتی طولانی که خبری از نوکیا نبود، امروز این شرکت از یک گوشی مقرون به صرفه تاشو در رنگ‌های قرمز و آبی رونمایی کرده است.
۱۴۰۱/۸/۱۳

HMD Global شرکت مادر نوکیا، جدیدترین گوشی تاشو خود را معرفی کرد؛ اما این گوشی به مانند اکثر گوشی‌های تاشو نوکیا، ويژگی‌های یک پرچم‌دار را ندارد و صرفا یک گوشی مقرون به صرفه است. نوکیا ۲۷۸۰ فلیپ با طراحی تاشو به سبک گوشی‌های قدیمی این شرکت، صفحه کلید T9 و بدون نمایشگر لمسی عرضه خواهد شد.

image

 

این گوشی دارای صفحه نمایش ۲٫۷ اینچی از نوع TFT در داخل، و نمایشگر دوم ۱٫۷۷ اینچی در خارج روی درب آن است. درب این گوشی تاشو به غیر از صفحه نمایش دوم آن، میزبان یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت و فلش LED است.

گوشی ۲۷۸۰ فلیپ نوکیا مجهز به چیپست کوالکام 215 است که دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز و یک مودم X5 LTE با حداکثر سرعت پایین ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه است. گوشی جدید تاشو نوکیا همچنین از VoLTE و RTT نیز پشتیبانی می‌کند که ارسال پیام کوتاه را در حین تماس تلفنی فراهم می‌کند.

image

 

نوکیا این گوشی را با حافظه داخلی ۵۱۲ مگابایتی و رم ۴ گیگابایتی فهرست کرده است، اگرچه به نظر می‌رسد که شاید این شرکت برآورد درستی از حافظه مورد نیاز در چنین گوشی نداشته است، زیرا یک گوشی مقرون به صرفه با امکانات محدود، حافظه داخلی با این مقدار به کارش نمی‌آید.

در قسمت نرم‌افزار ۲۷۸۰ فلیپ به مانند اکثر گوشی‌های مقرون به صرفه نوکیا که صفحه نمایش لمسی بزرگ ندارند، سیستم عامل KaiOS 3.1 را اجار می‌کند؛ از دیگر ویژگی‌های این گوشی هم می‌توان از رادیو FM، پشتیبانی از فرمت MP3 و پشتیبانی از WiFi 802.11 b/g/n نام برد.

باتری نوکیا ۲۷۸۰ فلیپ یک باتری ۱۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی قابل تعویض است که این روزها وجود چنین ویژگی در گوشی‌ها بسیار نادر است.

 

طراحی این گوشی به مانند نام آن بسیار شبیه به ۲۷۶۰ فلیپ است و تنها تغییر قابل ذکر آن نسبت به مدل قبلی، رادیو FM و دو رنگ قرمز و آبی است. قیمت نوکیا ۲۷۸۰ هم ۹۰ دلار تعیین شده و فروش آن از ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) آغاز می شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)