خانهاخبار
تیک آبی توییتر، ماهیانه فقط ۲۰ دلار!

تیک آبی توییتر، ماهیانه فقط ۲۰ دلار!

اخیرا گزارشاتی مبنی بر این به گوش می‌رسد که «ایلان ماسک»، مالک جدید توییتر قصد دارد تا هزینه‌ای اشتراکی از کاربران دارای تیک آبی دریافت کند!
۱۴۰۱/۸/۹

اخیرا شایعاتی مبنی بر این به گوش می‌رسد که «ایلان ماسک»، مالک جدید توییتر قصد دارد تا با دریافت هزینه ۲۰ دلار در ماه از کاربران با تیک آبی، این گزینه را به یک سرویس اشتراکی تبدیل کند!

image

 

به گزارش خبرگزاری‌های The Verge و Platformer، توییتر می‌خواهد تا یک رده کاربری جدید را به سرویس «توییتر بلو» اضافه کرده که هزینه آن، معادل با ۲۰ دلار در ماه بوده و تیک آبی اکانت‌های تایید شده را نیز به همراه دارد. در حال حاضر، دریافت تیک آبی در توییتر رایگان بوده و اشخاص مشهور یا کاربران فعال این پلتفرم، می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای اضافی آن را دریافت کنند.

به گفته خبرگزاری The Verge، در صورت اعمال این سیاست توسط توییتر، کاربران دارای تیک آبی به مدت ۹۰ روز وقت دارند تا عضویت ۲۰ دلاری «توییتر بلو» را تهیه کنند؛ در غیر این صورت، تیک آبی حساب آنها برداشته خواهد شد. به ادعای برخی از منابع داخلی، آقای «ماسک» به مهندسین توییتر گفته که اگر این پروژه را تا تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) اجرایی نکنند؛ از این شرکت اخراج خواهند شد!

image

 

«ایلان ماسک» در روز یک‌شنبه اعلام کرد که سیستم دریافت تیک آبی در توییتر در حال بازبینی است؛ اما به جزئیات بیشتری در این رابطه اشاره نکرد. در حال حاضر، هزینه یک اشتراک «توییتر بلو» معادل با ۴.۹۹ دلار در ماه بوده و قابلیت‌هایی چون امکان ادیت کردن توییت‌ها، تغییر آیکون برنامه و ... را در اختیار کاربران این پلتفرم قرار می‌دهد.

image

 

درباره امکان پولی شدن دریافت تیک آبی در توییتر چه می‌اندیشید؟ به عقیده شما، آیا سیاست‌های «ایلان ماسک» موفق به نجات دادن توییتر می‌شوند یا اوضاع این شبکه اجتماعی، بدتر از سابق خواهد شد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)