خانهاخبار
ممکن است که آیپد پرو M2 در امروز معرفی شود!

ممکن است که آیپد پرو M2 در امروز معرفی شود!

در روز گذشته، آقای «مارک گرمن» ادعا کرده بود که تنها چند روز تا معرفی آیپد پرو M2 فاصله داریم. این خبرنگار اما، در امروز نظر خود را عوض کرده و ادعا می‌کند که ممکن است در ساعات پیش رو، شاهد رونمایی از نسل جدید آیپد پرو باشیم.
۱۴۰۱/۷/۲۶

تبلت‌های پرچمدار شرکت اپل یا همان سری آیپد پرو، از سال ۲۰۲۱ آپگرید نشده‌اند و بسیاری از کاربران، منتظر معرفی نسل جدید این تبلت‌ها هستند. آیپد پرو ۲۰۲۱، تغییرات عمده‌‌ای را به همراه داشت و در آن شاهد استفاده از چیپست قدرتمند و در رده دسکتاپی M1 بودیم. نسخه ۱۲.۹ اینچی این تبلت، نمایشگر بسیار با کیفیتی از نوع mini-LED با نقاط تاریک شونده را نیز به همراه داشت.

image

 

اکنون که حدود یک سال و نیم از معرفی آیپد پرو ۲۰۲۱ گذشته است؛ به نظر می‌آید که مدت زیادی تا معرفی از نسل جدید این تبلت‌ها باقی نمانده و اپل تا پیش از پایان سال ۲۰۲۲، آیپد پرو‌های جدید را معرفی خواهد کرد. آقای «مارک گرمن» که از خبرنگاران بلومبرگ بوده و در زمینه محصولات اپل فعالیت گسترده‌ای دارد؛ در آخرین نسخه خبرنامه Power On خود اعلام کرد که تنها چند روز تا رونمایی از آیپد پرو M2 فاصله داریم.

این خبرنگار اما، به تازگی نظر خود را تغییر داده و ادعا می‌کند که اپل در امروز، ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) از نسل جدید آیپد پرو رونمایی خواهد کرد. آقای «گرمن» این مطلب را در صفحه توییتر خود منتشر کرده است.

لازم به ذکر است که معرفی آیپد پرو جدید، به صورت یک اعلان خبری در وبسایت این شرکت انجام شده و خبری از برگزاری یک رویداد جدید برای این محصولات نخواهد بود. به همین دلیل، به نظر می‌رسد که در نسل جدید آیپد پرو، شاهد تغییرات عمده‌ای نخواهیم بود.

image

 

مهم‌ترین آپگرید دیده شده در نسل جدید آیپد پرو، استفاده از چیپست M2 شرکت اپل است. این چیپست، عملکردی حدودا ۲۰ درصد بهتر از نسل گذشته یا همان M1 دارد؛ البته با توجه به محدودیت‌های سیستم عامل iPadOS، بعید است که کاربران متوجه قدرت بیشتر سخت افزاری این تبلت‌ها شوند.

شایعاتی نیز درباره قابلیت‌های جدید این تبلت‌ها در زمینه شارژ به گوش رسیده و احتمال پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و همچنین شارژ بی‌سیم معکوس در این نسل از آیپد پرو وجود دارد. به احتمال زیاد، این تبلت‌ها از نظر طراحی تغییر خاصی نکرده‌اند؛ البته ممکن است که به دلیل پشتیبانی از مگ‌سیف، شاهد بزرگ‌تر شدن لوگوی اپل قرار گرفته در پشت آنها باشیم.

درباره احتمال معرفی آیپد پرو جدید در امروز چه می‌اندیشید؟ آیا به عقیده شما، گفته‌های آقای گرمن حقیقت داشته و تا پیش از پایان امروز، شاهد رونمایی از آیپد پرو M2 خواهیم بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)