خانهاخبار
اپل در روز‌های آتی از نسل جدید آیپد پرو به همراه چیپست M2 رونمایی خواهد کرد!

اپل در روز‌های آتی از نسل جدید آیپد پرو به همراه چیپست M2 رونمایی خواهد کرد!

آقای «مارک گرمن» از خبرگزاری بلومبرگ به تازگی اعلام کرده که به احتمال زیاد، شرکت اپل در روز‌های آتی از نسل جدید آیپد پرو رونمایی خواهد کرد.
۱۴۰۱/۷/۲۵

به گفته آقای «مارک گرمن» از خبرگزاری بلومبرگ، شرکت اپل احتمالا در روز‌های پیش رو از نسل جدید آیپد پرو به همراه چیپست M2 رونمایی خواهد کرد. به ادعای آقای «گرمن»، این تبلت‌های ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی تفاوت چندانی با نسل پیشین ندارند و احتمالا، در آنها شاهد قابلیت‌های جدیدی در بخش شارژ خواهیم بود.

image

 

انتظار‌ها بر این است که از نسل جدید آیپد پرو، تا پیش از روز ۲۷ اکتبر (۵ آبان) رونمایی شود. شرکت اپل، در این روز میزان درآمد خود در سه ماهه سوم سال و همچنین سال گذشته را اعلام خواهد کرد. گفته می‌شود که برای معرفی نسل جدید آیپد‌ها، خبری از یک رویداد نیست و این محصولات در وب‌سایت این شرکت معرفی خواهند شد.

نسل جدید آیپد پرو، احتمالا قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را به همراه داشته و به گفته آقای «گرمن»، بعید نیست که شاهد پشتیبانی از شارژ بی‌سیم معکوس نیز در آن باشیم. این ویژگی، به آیپد‌های جدید اپل اجازه می‌دهد که آیفون یا حتی کیس ایرپادز را شارژ کنند. سیستم عامل iPadOS 16 نیز که انتشار آن مدتی به تاخیر افتاده بود؛ همزمان با معرفی نسل جدید آیپد‌ها منتشر می‌شود.

«مارک گرمن» در سایر بخش‌های خبرنامه هفتگی خود، به مشکلات اپل در تامین اپل واچ الترا اشاره کرده که به ادعای وی، مربوط به بند‌های این ساعت هستند. پیدا کردن این ساعت با بند‌های تریل لوپ آبی و زرد و همچنین آلپاین لوپ نارنجی، بسیار دشوار است. شرکت اپل، زمان تحویل سفارش‌های اپل واچ را به هفته اول نوامبر یا حتی دیرتر موکول کرده است.

image

 

درباره احتمال معرفی نسل جدید آیپد‌ها در آینده نزدیک و سکوت خبری چه می‌اندیشید؟ آیا انتظارات بیشتری را از نسل جدید آیپد پرو داشتید یا چیپست جدید M2 و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را کافی می‌دانید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)