خانهاخبار
اپل به احتمال قریب به یقین رویدادی را در مهرماه برگزار نخواهد کرد

اپل به احتمال قریب به یقین رویدادی را در مهرماه برگزار نخواهد کرد

با وجود پیش‌بینی‌ها از برگزاری رویدادی در مهرماه توسط اپل جهت معرفی آیپد و مک‌های جدید، مارگ گورمن بازهم تاکید کرده که اپل در مهرماه قید این رویداد مورد انتظار را زده است.
۱۴۰۱/۷/۱۱

به گفته مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ، اپل در حال توسعه مدل‌های جدید آیپد پرو، مک و اپل تی وی است و حداقل برخی از این محصولات در ماه اکتبر (مهر) عرضه خواهند شد. با این حال او همچنان معتقد است که بعید به نظر می‌رسد این شرکت در مهر ماه رویدادی برگزار کند.

گورمن در جدیدترین قسمت خبرنامه Power On خود گفته که رویداد بزرگ آیفون ۱۴ که ماه گذشته برگزار شد، احتمالا هدف اصلی اپل و از نظر این شرکت ارائه‌های اصلی آن بوده است و اظهار کرده که اگر قرار باشد هر محصولی اعم از مک، آيپد و اپل تی وی معرفی شود به احتمال قریب به یقین طی بیانیه‌های مطبوعاتی، جلسات توجیهی رسانه‌ها و بروزرسانی فروشگاه آنلاین اپل انجام خواهد شد.

image

 

هفته گذشته مارک گورمن گزارش داد که مدل‌های جدید آیپد پرو ۱۱ و ۱۲٫۹ اینچی، مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی، و مک مینی با تراشه‌های سری M2 به احتمال زیاد تا قبل از پایان سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد. او گفت که معرفی اپل تی وی به روز شده با تراشه A14 و میزان رم افزایش یافته ۴ گیگابایت نزدیک است و به طور بالقوه می‌تواند امسال عرضه شود.

گورمن همچنین ادعا کرده که اپل در سال‌های اخیر تاچ آیدی زیر صفحه نمایش را آزمایش کرده است، اما انتظار ندارد که این قابلیت برای آيفون ۱۵ یا سایر مدل‌های پرچم‌دار در آینده‌ای نزدیک عرضه شود. او گفته که با این تفاسیر احتمال دارد که یک آیفون SE با تاچ آیدی تعبیه شده در دکمه پاور را شاهد باشیم اما تاکنون اطلاعات دقیقی از این محصول بدست نیامده است.

نکته دیگری که در خبرنامه مارک گورمن ذکر شده، این است که اپل ظاهرا عملکرد ردیابی خواب را برای هوم پاد آزمایش کرده است، اما مشخص نیست که این موضوع مربوط به کدام مدل از هوم پاد بوده است و او انتظار ندارد که این ویژگی به این زودی‌ها در دسترس عموم قرار گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)