خانهاخبار
شواهدی از معرفی قریب‌الوقوع آیپد پروهای جدید به دست آمده است

شواهدی از معرفی قریب‌الوقوع آیپد پروهای جدید به دست آمده است

وب سایت 9to5Mac به منابعی دست پیدا کرده که خبر از معرفی آیپد پروهای جدید در کوتاه مدت می‌دهند و به نوعی رویداد مهرماه اپل را تایید می‌کنند.
۱۴۰۱/۶/۲۹

پیش بینی شده که اپل در ماه اکتبر (مهر) رویدادی را برای معرفی آیپدها و مک‌های جدید خود برگزار کند، اما به مانند هرسال و پیش از هر رویداد برخی از اطلاعات محصولاتی که قرار است معرفی شود به بیرون درز کرده است.

در این اطلاعات که توسط 9to5Mac در وب سایت لاجیتک مشاهده شده‌اند، تصاویری از نسل ششم آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی و نسل چهارم آيپد پرو ۱۱ اینچی مشاهده شده که انتظار می‌رود در رویداد مهر ماه اپل رونمایی شوند. این منابع هیچ جزئیات خاصی را در مورد این محصولات جدید ارائه نمی‌دهند اما نشان دهنده این هستند که به زودی شاهد معرفی این دستگاه‌ها خواهیم بود.

image

شرکت لاجیتک آیپدهای معرفی نشده را در فهرست آيپدهای پشتیبانی شده برای قلم‌های دیجیتال خود قرار داده که تنها قلم شخص ثالثی است که می‌تواند یکپارچه‌سازی مشابه با قلم اپل را ارائه دهد. همانطور که 9to5Mac هم اشاره کرده، با توجه به ماهیت نزدیک بین محصولات اپل و لاجیتک، این منابع می‌توانند دارای ارزش قانونی و معتبر باشند.

انتظار نمی‌رود در آیپد پروهای ۱۲٫۹ اینچی و ۱۱ اینچی جدید طراحی جدیدی را شاهد باشیم، اما در عوض این محصولات از تراشه اختصاصی جدید اپل M2 بهره خواهند برد. شایعات اولیه حاکی از آن است که مدل ۱۱ اینچی آیپد پرو دارای یک صفحه نمایش mini-LED جدید خواهد بود؛ یکی دیگر از ویژگی‌هایی که توسط تحلیل‌گران مورد بحث قرار گرفته، استفاده اپل از نوعی شارژ مگ سیف جدید است که قرار است به آیپد پروهای ۲۰۲۲ راه پیدا کند.

به نظر شما آیپد پروهای امسال چه ویژگی‌های جدید دیگری را ممکن است به همراه داشته باشند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)