خانهاخبار
بروزرسانی اندروید 12L با One UI 4.1.1 برای گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 در دسترس قرار گرفت

بروزرسانی اندروید 12L با One UI 4.1.1 برای گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 در دسترس قرار گرفت

نسل قبلی گوشی‌های تاشو بروزرسانی اندروید 12L با برخی از قابلیت‌های مهم مانند تسک‌بار را دریافت کردند.
۱۴۰۱/۶/۱۴

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سامسونگ امروز بروزرسانی اندروید 12L با رابط کاربری One UI 4.1.1 را برای گوشی‌های تاشو نسل قبلی خود یعنی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 در دسترس قرار داد.

این بروزرسانی جدید حجمی در حدود 1.5 گیگابایت دارد و با قابلیت‌های زیادی برای گوشی‌های تاشو مانند تسک‌بار جدید، حالت مالتی‌تسکینگ بهینه شده، تعویض پس زمینه تماس و جستجو قوی‌تر همراه شده است. پچ امنیتی ماه اوت نیز در این بروزرسانی گنجانده شده است. دیگر گوشی‌های تاشو قدیمی سامسونگ مانند گلکسی زد فولد 2، گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ نیز به زودی این برزورسانی را دریافت خواهند کرد.

image

شایان ذکر است که مهمترین و برجسته‌ترین قابلیت اندروید 12L و رابط کاربری One UI 4.1.1 ویژگی تسک‌بار جدید آن است که در هنگام گردش در پنجره برنامه‌ها به طور خودکار نمایش داده می‌شود. قابلیت تسک‌بار به کاربر این امکان را می‌دهد تا به راحتی بین برنامه‌های مختلف گردش کند و برنامه‌ها به سریع‌ترین روش ممکن را در حالت چند پنجره به نمایش بگذارد. یک جسچر جدید دو انگشتی نیز فعال شده است که می‌تواند بین حالت تمام صفحه و صفحه جداگانه سوئیچ کند. برای انجام این کار، کاربر تنها کافیست با دو انگشت از سمت چپ به سمت راست نمایشگر را لمس کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)