خانهاخبار
چهار مدل سری پیکسل 7 گواهی FCC را کسب کرده‌اند

چهار مدل سری پیکسل 7 گواهی FCC را کسب کرده‌اند

نسل جدید سری پرچمدار گوگل احتمالا ماه اکتبر میلادی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۵/۲۶

همانطور که قبلا نیز شایعه شده بود، تولید و توسعه سری پرچمدار پیکسل 7 شامل دو مدل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو قرار است به زودی توسط شرکت چینی فاکسکان آغاز شود در حالی گوگل نیز برنامه دارد تا رویداد معرفی ماه اکتبر خود را برگزار کند. در این راستا، شایعات اذعان داشته‌اند که پیش فروش سری پیکسل 7 از روز 6 اکتبر مصادف با 14 مهر شروع می‌شود و فروش رسمی آن به تاریخ 13 اکتبر (21 مهر) موکول خواهد شد.

image

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد نشانه‌های رونمایی رسمی سری پیکسل 7 از راه رسیده است چرا که این سری پرچمدار به تازگی موفق به کسب گواهی FCC شده است. اسناد منتشر شده توسط FCC حاوی چهار مدل از این سری پرچمدار هستند که شامل GP4BC، GVU6C، GE2AE و GQML3 می‌شود. به علاوه، دو مدل اول از شبکه 5G زیر 6.0 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کنند در حالی که دو مدل دیگر از اتصال mmWave بهره می‌برند.

شایان ذکر است که به طور قطع فناوری اتصال mmWave برای بازار آمریکا عرضه خواهد شد ولی به دلیل آن که این فناوری چندان در سطح جهان شناخته‌شده نیست برخی از مناطق تنها نسخه 5G زیر 6.0 گیگاهرتز را دریافت خواهند کرد. از آن سو، مدل‌های GP4BC و GE2AE نیز از UWB برخوردار هستند که تنها در پرچمدار نسل بعدی گوگل یعنی پیکسل 6 پرو به کار رفته بود و نسخه استاندارد سری از آن بی‌بهره بود. در نتیجه، انتظار می‌رود این دو مدل اشاره‌شده همان گوگل پیکسل 7 پرو باشد. از دیگر ویژگی‌های سری پیکسل 7 می‌توان به پشتیبانی از NFC، بلوتوث، Wi-Fi 6E و شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

طبق شایعات پیشین، سری پیکسل 7 از نسل جدید تراشه اختصاصی گوگل موسوم به تنسور 2 بهره خواهد برد که در مقایسه با نسل قبلی بهبودهای اندکی خواهد داشت. به علاوه، پیکسل 7 پرو نیز به پنل نمایشگر جدیدی مجهز خواهد بود که از مشخصات فنی مانندی اندازه 6.7 اینچی با رزولوشن تصویر QHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتزی (فناوری LTPO)  برخوردار خواهد بود. روشنایی این نمایشگر نیز احتمالا برابر با 1000 نیت خواهد بود.

مدل استاندارد سری پیکسل 7 نیز احتمالا از نمایشگر کوچک‌تر 6.3 اینچی در مقایسه با نمایشگر 6.4 اینچی نسل قبلی بهره خواهد برد که احتمالا به نرخ نوسازی 90 هرتزی مجهز خواهد بود. در بخش دوربین، نیز پیکسل 7 به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی GN1 و لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی IMX381 مجهز خواهد بود. پیکسل 7 پرو نیز با حفظ همین دوربین‌ها از سنسور تله‌فوتو 48 مگاپبکسلی نیز بهره خواهد برد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که سری پیکسل 7 احتمالا در ماه اکتبر میلادی همراه با ساعت هوشمند پیکسل واچ رونمایی خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که پیکسل فولد نیز به جمع این محصولات اضافه خواهد شد و یا معرفی آن برای زمان دیگری موکول خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)