خانهاخبار
گلکسی فولد‌های قدیمی‌تر نیز تسک‌بار گلکسی زد فولد 4 را دریافت می‌کنند!

گلکسی فولد‌های قدیمی‌تر نیز تسک‌بار گلکسی زد فولد 4 را دریافت می‌کنند!

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد داشته تا با عرضه آپدیت One UI 4.1.1 برای دستگاه‌های قدیمی‌تر سری گلکسی فولد، تسکبار زد فولد 4 را نیز به این گوشی‌ها بیاورد.
۱۴۰۱/۵/۲۴

شرکت سامسونگ در جدیدترین گوشی تاشو خود یا همان گلکسی زد فولد 4 که چند روز قبل شاهد معرفی آن بودیم؛ از سیستم عامل اندروید 12L استفاده کرده که نسخه‌ای مخصوص از اندروید برای گوشی‌های تاشو، تبلت‌ها و دستگاه‌های مبتنی بر Chrome OS‌ است.

image

 

یکی از تغییرات عمده در گلکسی زد فولد 4 نسبت به نسل‌های پیشین، یک تسک‌بار ویژه است که سامسونگ آن را در بخش پایینی رابط کاربری دستگاه قرار داده و کاربرد بسیاری برای مولتی تسکینگ در نمایشگر‌ بزرگ این گوشی را دارد. حالا با استناد به شایعاتی که اخیرا منتشر شده‌اند؛ سامسونگ قصد داشته تا این تسک‌بار را به همراه آپدیت One UI 4.1.1، به گوشی‌های قدیمی‌تر سری فولد نیز بیاورد.

image

 

با وجودی که این حرکت چندان دور از انتظار به نظر نمی‌رسد؛ در نوع خود جالب است که ببینیم آیا سامسونگ قصد داشته تا این گوشی‌ها را به اندروید 12L آپدیت کرده و یا تنها این تسک‌بار را به آنها اضافه کند. متاسفانه با توجه به اینکه هنوز زمان زیادی از معرفی گلکسی زد فولد 4 نمی‌گذرد؛ مشخص نیست که کدام‌یک از ویژگی‌های این گوشی مربوط به اندروید 12L و یا رابط کاربری اختصاصی سامسونگ است.

از جمله تغییرات صورت گرفته در این دستگاه، می‌توان به اجرا شدن اکثر اپلیکیشن‌های گوگل در دو بخش اشاره کرد که مسلما با توجه به نمایشگر مربعی-شکل این گوشی‌ها، تعامل با آنها و مولتی تسکینگ را آسان‌تر می‌کند. اپلیکیشن‌ها همچنین به صورت هوشمند، باز یا بسته بودن گوشی را تشخیص داده و حالت خود را تغییر می‌دهند.

image

 

درباره تسک‌بار گلکسی زد فولد 4 و عرضه آن برای گوشی‌های قدیمی‌تر سری فولد چه می‌اندیشید؟ آیا به این تسک‌بار اهمیت می‌دهید و یا عقیده دارید که ویژگی‌ها و بهبود‌های صورت گرفته در اندروید 12L، برای کاربران این گوشی‌ها اهمیت بیشتری خواهد داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)