خانهاخبار
سامسونگ انتظار دارد فروش سری فولد و فلیپ تا سال ۲۰۲۵ از سری گلکسی اس پیشی بگیرند

سامسونگ انتظار دارد فروش سری فولد و فلیپ تا سال ۲۰۲۵ از سری گلکسی اس پیشی بگیرند

یکی از مدیران شرکت کره‌ای گوشی‌های تاشو را استاندارد آینده دنیای موبایل خواند.
۱۴۰۱/۵/۲۲

طبق گزارشات، کمپانی کره‌ای پیش‌بینی کرده که سری گلکسی زد که مختص به گوشی‌های تاشو این برند بوده تا ۳ سال آینده از خانواده محبوب و پرچمدار گلکسی اس پیشی بگیرد. اگرچه که شرایط کنونی بازار منجر به فروش پایین گوشی‌های تاشو شده، اما انتظار می‌رود فرم جدید این دستگاه‌ها بتواند میان کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار شود.

image

 

تیم را، رئیس بخش کسب‌وکار موبایل سامسونگ گفته:

«تا سال ۲۰۲۵، گوشی‌های تاشو بیشتر از ۵۰ درصد کل محموله‌های گوشی‌های هوشمند برتر سامسونگ را به خود اختصاص خواهد داد. گوشی‌های تاشو به زودی به استانداردی جدید برای گوشی‌های هوشمند در سراسر دنیا تبدیل خواهد شد.»

بر اساس داده‌های شرکت تحقیقاتی Omdia، بخش تاشو گوشی‌های هوشمند به سرعت در حال رشد بوده و از سال ۲۰۲۰ تا سال ۲۰۲۱، افزایش ۳۰۹ درصدی و به عبارتی ۹ میلیون واحد دستگاه را تجربه کرده است. سری گلکسی زد سامسونگ نیز بخش بسیار زیادی از آن را تشکیل داده به طوری که گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۴ مجموعا سهم ۷.۱ میلیونی از آن ۹ میلیون را دارا بودند. لازم به ذکر است که این ارقام در حالی ثبت شده که نسل سوم سری گلکسی زد در آگوست ۲۰۲۱ (مصادف با مرداد ۱۴۰۰) عرضه شد.

image

تیم را، رئیس بخش کسب‌وکار موبایل سامسونگ در کنفرانس خبری پس از معرفی گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴

نسخه‌های سری گلکسی زد فلیپ نیز به دلیل قیمت کمتر خود توانستند فروش بیشتری را در مقایسه با سری گلکسی زد فولد تجربه کنند. به طوری که گلکسی زد فلیپ ۳ توانست ۴.۶ میلیون از مجموع ۷.۱ محموله گوشی‌های تاشوی سامسونگ در سال گذشته را از آن خود کند. همچنین این گوشی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ نیز بیش از ۱ میلیون دستگاه به آمار خود اضافه کرد. این به آن معنا است که گلکسی زد فلیپ ۳ توانسته به تنهایی نیمی از کل گوشی‌های تاشوی عرضه شده در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ را به خود اختصاص دهد.

نسل جدید گوشی‌های تاشوی سامسونگ نیز که به تازگی عرضه شده، قیمتی مشابه با نسل قبل خود دارند؛ زد فولد ۱۸۰۰ دلاری و زد فلیپ ۱۰۰۰ دلاری. بنابراین جای تعجب ندارد که سامسونگ بتواند تعداد بیشتری از گلکسی زد فلیپ ۴ در مقایسه با گلکسی زد فولد ۴ به فروش برساند. اما اگر قرار است گوشی‌های تاشو به استانداری جدید تبدیل شوند، سامسونگ باید این فناوری را به بخش میان‌رده‌ها نیز وارد کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)