خانهاخبار
گوشی میان‌رده ویوو Y77e 5G معرفی شد

گوشی میان‌رده ویوو Y77e 5G معرفی شد

این گوشی جدید ویوو، با دوربین دوگانه و پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰ همراه است.
۱۴۰۱/۵/۲۲

کمپانی ویوو اخیرا به صورت پیوسته در حال توسعه محصولات خود بوده و توجه ویژه‌ای به گوشی‌های میان‌رده با فناوری اتصال 5G داشته است. آخرین نسخه از این گوشی‌ها، وبوو Y77e 5G بوده که این برند در سکوت کامل خبری از آن رونمایی کرده است. از ویژگی‌های جذاب این گوشی، می‌توان به پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰، نمایشگری با پنل AMOLED و... اشاره کرد.

image


ویوو Y77e 5G

مشخصات ویوو Y77e 5G

این گوشی دارای نمایشگری ۶.۵۸ اینچی با پنل AMOLED بوده که با وضوح تصویر اچ دی پلاس (1080p) و ابعاد تصویر ۲۴۰۸ × ۱۰۸۰ پیکسلی، نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۸ هرتزی را ارائه می‌دهد. ضمنا این صفحه نمایش دارای یک ناچ قطره‌ای برای قرارگیری دوربین سلفی است.

بار پردازشی ویوو Y77e 5G بر دوش تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ است. این دستگاه دارای رم ۸ گیگابایتی بوده و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی را در اختیار دارد. لازم به ذکر است که ویوو Y77e 5G دارای درگاه microSD برای افزایش حافظه داخلی است. عنصری که در گوشی‌های امروزی بسیار کمیاب شده است.

این گوشی در پنل پشتی خود شاهد یک ماژول دوربین دوگانه بوده که از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و لنز پشتیبان ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی تعبیه شده درون ناچ قطره‌ای ویوو Y77e 5G نیز دارای کیفیت ۸ مگاپیکسلی است. علاوه بر این، انرژی این گوشی نیز توسط یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین شده که از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

در بخش اتصال، ویوو Y77e 5G از دو سیم‌کارت، بلوتوث، فناوری اتصال 5G، وای‌فای، پورت USB Type-C و حتی جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد. ضمنا این گوشی دارای حسگر اثر انگشت جانبی بوده که روی دکمه پاور تعبیه شده است. در قسمت نرم‌افزار نیز ویوو Y77e 5G با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری OriginOS عرضه می‌شود.

قیمت ویوو Y77e 5G

این گوشی تنها در یک نسخه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت در دسترس بوده و با قیمت ۱۶۹۹ یوان (۲۰۰۰۰ روپیه/ ۲۶۰ دلار) عرضه می‌شود. همچنین گفته می‌شود ویوو Y77e 5G به زودی در دو نسخه رم ۶ گیگابایت در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۸ گیگابایت در کنار ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی در سه رنگ مشکلی کریستالی، Summer Listening و Crystal Powder به فروش خواهد رسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)