خانهاخبار
وان پلاس ایس پرو با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک و شارژ ۱۵۰ واتی معرفی شد

وان پلاس ایس پرو با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک و شارژ ۱۵۰ واتی معرفی شد

گوشی جدیدی از وان پلاس معرفی شد.
۱۴۰۱/۵/۱۹

وان پلاس ایس پرو ابتدا قرار بود در تاریخ ۳ آگوست (مصادف با ۱۲ مرداد) معرفی شود. اما به هر حال، این رویداد به تعویق افتاده و سرانجام این دستگاه امروز به صورت رسمی معرفی شد. لازم به ذکر است که این دستگاه در واقع همان وان پلاس ۱۰ تی بوده که برای کشور زادگاه این برند (چین) نامگذاری شده است.

image

وان پلاس ایس پرو

این گوشی جدید کمپانی چینی وان پلاس تمرکز کامل خود را بر روی سرعت گذاشته است. زیرا وان پلاس ایس پرو با سریع‌ترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک و شارژ فوق سریع ۱۵۰ واتی عرضه شده است.

image

وان پلاس ایس پرو

مشخصات وان پلاس ایس پرو

این گوشی دارای نمایشگری ۶.۷ اینچی با پنل AMOLED بوده که با وضوح تصویر ۱۰۸۰ × ۲۴۱۲ پیکسل و کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس، تراکم پیکسلی ۳۹۴ پیکسل بر اینچ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش وان پلاس ایس پرو ۱۰ بیتی بوده و با نسبت ابعاد تصویر 20.1:9، از استانداردهای sRGB/DCI-P3 و HDR10+ و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۷۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است که نمایشگر این گوشی دارای یک حفره برای قرارگیری دوربین سلفی است.

در بخش طراحی، وان پلاس ایس پرو دارای بدنه شیشه‌ای با فریم پلاستیکی است. این گوشی در جلو و عقب توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. همچنین وان پلاس ایس پرو دارای ابعاد ۸.۸ × ۷۵.۴ × ۱۶۳ میلی‌متری است.

بار پردازشی این گوشی بر دوش قوی‌ترین تراشه گوشی‌های اندرویدی، یعنی کوالکام اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک است. همچنین وان پلاس ایس پرو دارای رم LPDDR5، حافظه داخلی UFS 3.1 و سیستم خنک‌کننده مایع VC است. در بخش نرم‌افزار نیز، این گوشی از اندروید ۱۲ و رابط کاربری ColorOS 12.1 پشتیبانی می‌کند.

وان پلاس ایس پرو در پنل پشتی خود شاهد ماژول دوربین سه‌گانه بوده که از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 با OIS، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. همچنین وان پلاس برای عکس‌های سلفی، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته که همانطور که پیش‌تر ذکر شد، در حفره‌ای درون نمایشگر تعبیه شده است.

انرژی وان پلاس ایس پرو نیز توسط یک باتری با ظرفیت ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین شده که از فناوری شارژ سریع سیمی ۱۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

در بخش اتصالات نیز، این گوشی از دو سیم‌کارت، فناوری اتصال 5G، وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۲، NFC، GNSS و پورت USB-C پشتیبانی می‌کند. همچنین وان پلاس ایس پرو دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و بلندگوهای دوگانه استریو خواهد بود.

قیمت وان پلاس ایس پرو

این گوشی در قالب سه نسخه به بازار عرضه خواهد شد:

  • ۱۲ گیگابایت رم در کنار ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۱۸ دلار
  • ۱۶ گیگابایت رم در کنار ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۶۳ دلار
  • ۱۶ گیگابایت رم در کنار ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۶۳۷ دلار

وان پلاس ایس پرو از روز ۱۵ آگوست (مصادف با ۲۴ مرداد) در رنگ‌های سبز و مشکی عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)