خانهاخبار
سری آیفون ۱۴ ممکن است زودتر از حد معمول عرضه شود

سری آیفون ۱۴ ممکن است زودتر از حد معمول عرضه شود

فاصله بین عرضه و معرفی آیفون ۱۴ کمتر خواهد شد.
۱۴۰۱/۵/۱۸

آیفون‌های جدید کمپانی اپل قرار است به زودی با تغییراتی احتمالی وارد بازار شوند. اکنون گزارشی جدید توسط رسانه Max Weinbach که اغلب اخبار معتبر اپل را پوشش می‌دهد منتشر شده است. این رسانه مدعی است اپل به جای عرضه آیفون‌های در هفته دوم سپتامبر مانند سال‌های گذشته، قصد دارد گوشی‌های خود را زودتر از زمان همیشگی به بازار عرضه کند. همچنین به نقل از گزارش رسانه بلومبرگ، اپل یک رویداد از پیش ضبط شده برای معرفی سری آیفون ۱۴ به جای یک رویداد زنده در نظر گرفته است.

image

 

مارک گورمن، خبرنگار معتبر رسانه بلومبرگ نیز در خبرنامه Power On ماه آگوست خود، می‌گوید که برنامه‌هایی برای عرضه آیفون در ماه سپتامبر توسط اپل در حال انجام است. او نوشته:

«به من گفته شده که اپل شروع به ضبط و مونتاژ رویداد رسانه‌ای ماه سپتامبر خود که احتمالا در نیمه اول آن برگزار می‌شود کرده است. زنده نبودن این رویداد نیز می‌تواند به دلایل بهداشتی مانند کویید ۱۹ باشد که همچنان در برخی نقاط جهان به صورت کامل برطرف نشده است.»

همچنین رسانه Max Weinbach اضافه کرده که اپل قصد دارد در تاریخ ۶ سپتامبر (مصادف با ۱۵ شهریور) از آیفون‌های جدید رونمایی کرده و در هفته دوم این ماه، عرضه را آغاز کند. ضمنا اپل مانند سایر رویدادهای خود، تمرکز خود را روی آیفون‌ها و بهترین لوازم جانبی تکمیل‌کننده آن یعنی اپل واچ گذاشته است. این موضوع به آن معنا بوده که انتظار نمی‌رود کوپرتینویی‌ها قصدی برای معرفی آیپد یا مک جدید داشته باشند. زیرا این شرکت می‌تواند مانند سال‌های گذشته رویدادی را در ماه اکتبر (مصادف با ماه مهر) ترتیب داده و آیپد و مک را به آن مراسم موکول کند.

همچنین مانند سال‌های گذشته، انتظار می‌رود اپل به غیر از تاریخ معرفی آیفون‌ها، آن‌ها را در دو خط «آیفون» و «آیفون پرو» در ۴ نسخه عرضه کند. این ۴ نسخه شامل آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد بود. لازم به ذکر است که طبق گزارشات، اپل انتظار داشته سهام اولیه آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو به ۹۵ میلیون رسیده و نسخه‌های مکس بیشترین سهم را به خود اختصاص دهند. سری آیفون ۱۳ نیز دارای سهم ۹۰ میلیونی بود.

بزرگترین گوشی اپل از نظر ابعاد نیز، همیشه توانسته بهترین فروش را تجربه کند، در حالی که گوشی‌های کوچک آن هیچوقت فروش خوبی نداشته‌اند. اگرچه اپل قبل از رقبای اندرویدی خود از تولید گوشی بزرگ اجتناب می‌کرد. اما اکنون به نظر می‌رسد کاربران برای دیدن محتوا، بازی کردن و عکس‌برداری گوشی‌های بزرگ را ترجیح می‌دهند. به همین دلیل اپل قصد داشته با حذف نسخه مینی و تولید یک گوشی بزرگ دیگر، مجددا به اوج بازگردد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)