خانهاخبار
وان پلاس نورد N20 SE با پردازنده هلیو G35 معرفی شد

وان پلاس نورد N20 SE با پردازنده هلیو G35 معرفی شد

میان‌رده‌ای جدید توسط وان پلاس معرفی شد.
۱۴۰۱/۵/۱۶

کمپانی وان پلاس پس از گذشت مدت کوتاهی از عرضه بین‌المللی وان پلاس ۱۰ تی، تصمیم گرفته طرفداران خود را با یک گوشی دیگر شگفت‌زده کند.

این گوشی جدید، وان پلاس نورد N20 SE نام داشته و لازم به ذکر است که تنها شباهت آن با وان پلاس نورد N20 5G، سرعت شارژ است.

image

وان پلاس نورد N20 SE

فروش این گوشی از تاریخ ۸ آگوست (مصادف با ۱۷ مرداد) آغاز خواهد شد. قیمت وان پلاس نورد N20 SE نیز از ۱۷۸.۴۹ دلار برای نسخه آبی رنگ شروع شده و رنگ مشکی آن، با قیمت ۱۸۴.۴۳ دلار به فروش خواهد رسید.

image

وان پلاس نورد N20 SE

این گوشی دارای نمایشگری ۶.۵۶ اینچی با پنل LCD بوده که با ابعاد تصویر ۱۶۰۰ × ۷۲۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. بار پردازشی وان پلاس نورد N20 SE نیز بر دوش تراشه مدیاتک هلیو G35 خواهد بود. همچنین این گوشی دارای ۴ گیگابایت رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا خواهد بود.

وان پلاس نورد N20 SE دارای ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی خود بوده که از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز یک لنز ۸ مگاپیکسلی است. انرژی وان پلاس نورد N20 SE نیز توسط یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین شده که از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

قابلیت‌ها و مشخصات کلیدی وان پلاس نورد N20 SE

این گوشی دارای حسگر اثر انگشت جانبی روی دکمه پاور بوده و فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و NFC است. در بخش نرم‌افزار نیز، وان پلاس نورد N20 SE از اندروید ۱۲ و رابط کاربری OxygenOS 12.1 پشتیبانی خواهد کرد. در آخر این گوشی دارای بلندگوهای دوگانه خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)