خانهاخبار
مشخصات فنی ساعت وان پلاس نورد واچ لو رفت

مشخصات فنی ساعت وان پلاس نورد واچ لو رفت

نسل جدید ساعت هوشمند وان پلاس به زودی رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۵/۱۵

سال 2021 میلادی بود که برند چینی وان پلاس با معرفی و عرضه اولین ساعت هوشمند خود موسوم به وان پلاس واچ وارد بازار ساعت‌های هوشمند شد. این ساعت در نوع خود محصولی قابل توجه بود ولی در مقایسه با دیگر ساعت‌های موجود در بازار حرف چندانی برای گفتن نداشت. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد وان پلاس قصد دارد ساعت دیگری را روانه بازار کند که به احتمال زیاد وان پلاس نورد واچ نام خواهد داشت. در این راستا، افشاگری با سابقه جزئیات جدیدی را پیرامون ساعت هوشمند جدید وان پلاس در اختیار کاربران قرار داده است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

image

وان پلاس واچ

طبق این گزارش که توسط Mukul Sharma در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشته شده است، وان پلاس نورد واچ قرار است در دو رنگ سنتی مشکی و سفید عرضه شود. البته این افشاگر پیش‌بینی کرده است که ساعت وان پلاس در رنگ‌های دیگری نیز معرفی خواهد شد. به علاوه، در این گزارش ذکر شده است که وان پلاس نورد واچ بر اساس قابلیت‌های سلامتی و رده قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار خواهد شد. باتری این ساعت نیز در حد معمولی خواهد بود و نمی‌توان انتظار زیادی از آن داشت.

شایان ذکر است اخیرا طراحی وان پلاس نورد واچ در اسکرین‌شاتی که در برنامه سلامتی این برند قرار گرفته بود لو رفت. طبق این تصویر، بدنه وان پلاس نورد واچ طراحی مستطیلی‌شکل خواهد داشت و طراحی دایره‌ای وان پلاس واچ را کنار خواهد گذاشت. همچنین فریم دور بدنه این ساعت نیز به نظر فلزی است و از لبه‌های گرد بهره می‌برد. در سمت راست بدنه نیز کلید فیزیکی کنترل منوها جای گرفته است.

image

وان پلاس نورد واچ به مانند دیگر ساعت‌های موجود در بازار از قابلیت‌های سلامتی معمول مانند پایشگر ضربان قلب، کنترل میزان اکسیژن خون و پایشگر کیفیت خواب برخوردار خواهد بود. به علاوه، بازه قیمتی این ساعت به احتمال زیاد بین 60 تا 100 دلار خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که ساعت وان پلاس نورد واچ قرار است به زودی در بازار هند معرفی شود چرا که این ساعت اخیرا در پایگاه اطلاعاتی اداره استاندارد هند موسوم به BIS دیده شده است. البته هنوز وان پلاس اشاره‌ مستقیمی به رونمایی و عرضه ساعت جدید خود نکرده است ولی با توجه به قرارگیری این ساعت در گواهی BIS، می‌توان انتظار داشت که این جزئیات هم به زودی مشخص شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)