خانهاخبار
به گفته افشاگر نسبتا باسابقه طراحی اپل واچ ۸ تغییری نخواهد داشت

به گفته افشاگر نسبتا باسابقه طراحی اپل واچ ۸ تغییری نخواهد داشت

حساب توییتری ShrimpApplePro که سابقه نسبی خوبی در افشای اطلاعات اپل دارد، امروز اعلام کرده که طراحی اپل واچ سری ۸ به مانند اپل واچ ۷ خواهد بود، همچنین اطلاعاتی در مورد گزینه‌های رنگ و جنس این محصول داده است.
۱۴۰۱/۵/۱۵

به گفته حساب توییتری ShrimpApplePro که برای اولین فاش کرد که آیفون ۱۴ پرو بدون ناچ و با بریدگی دایره‌ای و کپسولی خواهد بود، مدل‌های استاندارد ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری اپل واچ سری ۸ دارای طراحی مشابه سری ۷ خواهند بود.

طبق گفته‌های این افشاگر، تیتانیوم برای مدل‌های استاندارد اپل واچ سری ۸ استفاده نخواهد شد، اما پیش‌تر دیدیم که مارک گورمن از بلومبرگ گزارش داده بود که به جز نسخه استاندارد، اپل واچ‌های امسال یک مدل ورزشی جدید را شامل خواهد شد که دارای بدنه‌ای مقاوم‌تر و احتمالا از جنس تیتانیوم است. بنابراین اطلاعات افشا شده امروز مغایرتی با گزارش گورمن ندارد و تیتانیوم در مدل‌های استاندارد اپل واچ ۸ استفاده نخواهد شد؛ همچنین گفته شده که مدل ورزشی و مقاوم‌تر اپل واچ ۸ که به اپل واچ پرو نیز معروف شده است، دارای صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به اپل واچ معمولی سری ۸ خواهد داشت.

image

ShrimpApplePro گفته که منبع این اخبار از هیچ سنسور جدیدی در اپل واچ سری ۸ که در این ماه وارد تولید انبوه می‌شود، خبر نداده است. این افشاگر اظهار کرده که رنگ‌های نسخه آلومینیومی اپل واچ سری ۸ نقره‌ای، سفید ستاره‌ای، مشکی نیمه شب و قرمز خواهد بود، اما در مورد مدل‌های از جنس فولاد ضد زنگ رنگ‌های موجود نقره‌ای و گرافیت خواهد بود. این رنگ‌ها نسبت به مدل‌های اپل واچ سری ۷ که شامل رنگ‌هایی مانند آبی، سبز، خاکستری فضایی و طلایی بودند، کمتر است.

انتظار می رود مدل‌های سری ۸ اپل واچ در ماه سپتامبر (شهریور) در کنار آیفون‌های سری ۱۴ معرفی شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)