خانهاخبار
جزئیات فنی شیائومی 12T بار دیگر لو رفت

جزئیات فنی شیائومی 12T بار دیگر لو رفت

سری جدید گوشی‌های شیائومی احتمالا در ماه سپتامبر میلادی معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۵/۱۲

 اخیرا گزارشی توسط وبسایت Xiaomiui منتشر شده بود که به بررسی بخشی از مشخصات فنی احتمالی جدیدترین گوشی شیائومی موسوم به شیائومی 12T پرداخته بود. حالا براساس جدیدترین گزارش در دسترس قرار گرفته، افشاگر برجسته به نام Yogesh Brar جزئیات فنی کامل شیائومی 12T را اعلام کرده است. به علاوه، شایعاتی منتشر شده است که اذعان داشته است سری شیائومی 12T شامل دو مدل شیائومی 12T و شیائومی 12T پرو در ماه سپتامبر و اکتبر سال میلادی جاری رونمایی خواهد شد.

image

شیائومی 11T

طبق گزارش این افشاگر، شیائومی 12T از نمایشگر امولد 6.7 اینچی فول اچ‌دی پلاس با پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی و فناوری HDR10+ بهره خواهد برد که میزبان سنسور اثر انگشت نیز خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز بر عهده دوربین 20 مگاپیکسلی است. در پنل پشتی این گوشی نیز دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار خواهد گرفت.

قلب تپنده شیائومی 12T تراشه دایمنسیتی 8100 الترا است که با حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. منبع تغذیه این سخت‌افزار نیز باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 67 واتی است. کانفیگ حافظه داخلی این گوشی نیز شامل دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی است. از دیگر مشخصات فنی شیائومی 12T می‌توان به اندروید 12 بر پایه رابط کاربری MIUI 13 و اسپیکرهای استریو دوگانه اشاره کرد.

image

شیائومی 12

در این گزارش همچنین اشاره شده است که شیائومی 12T پرو به احتمال زیاد با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک عرضه خواهد شد که آن را به دیگر پرچمدار شیائومی برای سال 2022 بدل می‌کند. به علاوه، شیائومی 12T پرو از دوربین 200 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود و از توان شارژ 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد. از نقطه نظر طراحی، شیائومی 12T پرو مشابه نسخه استاندارد سری خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که سری شیائومی 12T قرار است برای هند و بازارهای جهانی عرضه شود. البته شایان ذکر است که قبل از رونمایی سری پرچمدار شیائومی، انتظار می‌رود ردمی از دو گوشی جدید خود به نام ردمی K50s و ردمی K50s پرو در طی ماه جاری در چین رونمایی کند در واقع، سری ردمی K50s احتمالا نسخه ری‌برند شده سری شیائومی 12T خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

M

۱۴۰۱/۵/۲۰
سلام خسته نباشید خدمت شما
میخواستم بدونم برای بازی هم خوبه 12tپرو یا اینکه 11t پرو بهتره طبق چیزی که می‌دونم 11t پرو خیلی بهتره برای گیم چون که اسنپدراگونه و اینکه اگه بین شیائومی بخواییم مقایسه کنیم کدوم برای گیم بهتره