خانهاخبار
تصویر قاب محافظ گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 منتشر شد

تصویر قاب محافظ گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 منتشر شد

اطلاعات لو رفته از تاشوهای جدید سامسونگ تمامی ندارد و حالا نوبت به قاب‌هایی رسیده که سامسونگ برای این گوشی‌ها ساخته!
۱۴۰۱/۵/۱۱

هفته گذشته تصاویر رسمی از قاب های محصولات جدید سامسونگ منتشر شد و به این ترتیب کاربران تا حدودی متوجه شدند که چه انتظاری از این دو گوشی هوشمند باید داشته باشد. حالا امروز شاهد درز تصویر دیگری از قاب محافظ گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ هستیم.

به نظر می‌رسد که سامسونگ کاورهای سیلیکونی به همراه بندهایی را برای این دو محصول طراحی کرده است. قاب سفید رنگ مخصوص گلکسی زد فلیپ ۴ با بدنه سفید رنگ در بالا و پایین همراه بوده و یک بند نارنجی رنگ نیز به آن چسبیده است. برای گلکسی زد فولد، این کیس محافظ سفید رنگ با یک بند نارنجی رنگ همراه است که مخصوص نگه داشتن این گوشی در دستان کاربر طراحی شده است. البته این بند نارنجی رنگ با یک پوشش سیلیکونی سفید رنگ همراه است.

image

نمایی از کیس محافظ گلکسی زد فلیپ ۴

در کنار این دو قاب محافظ، سامسونگ کیس های Flap Leather Cover و Clear Cover را نیز برای گلکسی زد فلیپ ۴ در نظر گرفته است. یک استند با نام Slim Standing Cover برای گلکسی زد فولد ۴ هم طراحی شده است که می‌توانید هنگام تماشای فیلم، تصویر یا در طول تماس های تصویری از آن استفاده کنید.

image

نمایی از کیس محافظ گلکسی زد فولد ۴

سامسونگ در تاریخ ۱۰ آگوست مصادف با ۱۹ مرداد ماه رویداد Galaxy Unpacked 2022 خود را برگزار و در خلال آن، از این دو گوشی هوشمند رونمایی خواهد کرد. شما به عنوان یکی از علاقمندان به دنیای تکنولوژی، برای خرید کدام یک از این دو محصول لحظه شماری می‌کنید؟ نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان رسانه خبری جی اس ام در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)