خانهاخبار
امکان نصب نسخه آزمایشی اندروید 13 روی پیکسل 6a فراهم شد

امکان نصب نسخه آزمایشی اندروید 13 روی پیکسل 6a فراهم شد

از حالا، تازه‌ترین پیکسل گوگل هم می‌تواند نسخه بتا اندروید 13 را داشته باشد.
۱۴۰۱/۵/۱۱

پروژه ارائه نسخه آزمایشی اندروید 13 مدتی است که در حال انجام بوده و به این ترتیب دارندگان گوشی های هوشمند می‌توانند با نسخه این نسخه، دیوایس خود را به جدید ترین سیستم عامل اندروید آپگرید کرده و از مزیت‌های آن استفاده کنند. البته این اتفاق پیش از عرضه رسمی و ارائه نسخه عمومی روی می‌دهد. گوشی های پیکسل معمولا در این زمینه سردم دار بوده و امکان نصب نسخه های آزمایشی به عنوان اولین محصولات را دارا بوده‌اند. اما در این میان اسمارت فون پیکسل 6a از این قضیه مستثنی بوده و تا به حال قابلیت نصب نسخه آزمایشی اندروید 13 را دارا نبوده است.

حالا گوگل در سکوت کامل خبری، اسناد برنامه نسخه آزمایشی اندروید را بروزرسانی کرده و به این ترتیب تأیید شده که Pixel 6a نیز امکان دانلود و نصب این نسخه را دارا است. برخی شایعات حاکی از آن است که به دنبال آپدیت شدن این اسناد، می‌توانیم در آینده نزدیک منتظر ارائه نسخه اصلی و عمومی اندروید 13 باشیم.

image

 

همچنین اخیرا از یکی از پست های بخش وبلاگ گوگل این گونه بر می‌آید که نسخه اصلی و عمومی اندروید ۱۳ در ماه سپتامبر به صورت رسمی ارائه خواهد شد. اما حالا دارندگان پیکسل 6a پیش از عرضه نسخه عمومی می‌توانند اندروید ۱۳ را روی گوشی خود نصب و از امکانات آن استفاده کنند. همان طور که اشاره شد، این نسخه آزمایشی بوده و ممکن است با باگ هایی همراه باشد که برخی مواقع شما را آزار خواهد داد. لذا توصیه می‌کنیم حدودا یک ماه دیگر صبر کرده و نسخه عمومی آن را روی دیوایس خود دانلود و نصب کنید.

اندروید ۱۳ امکانات و قابلیت های زیادی را با خود به همراه خواهد آورد که از جمله آن ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تغییر آيکون ها متناسب با تم دستگاه
  • اضافه شدن امکانات بیشتر شخصی سازی تم
  • امکان تشخیص بهتر و دقیق تر کدهای QR
  • تنظیم زبان دستگاه به صورت مستقل برای هر اپلیکیشن
  • امکان همگام سازی (Pair شدن) سریع تر دیوایس ها
  • بهبود سیستم تأیید هویت و دسترسی ها از نظر امنیت

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)