خانهاخبار
پشتیبانی از شارژرهای مختلف در آپدیت جدید Nothing Phone 1

پشتیبانی از شارژرهای مختلف در آپدیت جدید Nothing Phone 1

اولین بروزرسانی‌های ناتینگ فون ۱، ویژگی‌های کاربردی را به این گوشی اضافه می‌کند.
۱۴۰۱/۵/۱۱

گوشی هوشمند Nothing Phone 1 با سیستم عامل Nothing OS که بر پایه اندروید ۱۲ طراحی و توسعه یافته، در دسترس خریداران قرار گرفت. به صورت پیش فرض، مدیران کمپانی تولید کننده این اسمارت فون اعلام کرده‌اند که ناتینگ فون ۱ با پشتیبانی سه ساله همراه خواهد بود و به این ترتیب می‌توانیم امیدوار باشیم که محصول یاد شده تا نسخه پانزدهم پلتفرم اندروید را دریافت می‌کند. اما از سوی دیگر آن ها متعهد شده‌اند که بسته های امنیتی ۴ سال برای این گوشی هوشمند ارائه شود.

امروز دارندگان Nothing Phone 1 بروزرسانی جدیدی را دریافت کرده‌اند. به گزارش GSMArena، این آپدیت که با شماره ساخت ۱.۱.۲ و حجم ۳۸.۲۸ مگا بایتی همراه است، بهبودهای خوب و مفیدی را ارائه می‌کند.

image

 

به عنوان مثال در این بروزرسانی جدید، قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always-on Display) در هنگام شب به صورت خودکار غیر فعال می‌شود. همچنین با پشتیبانی بهتر از شارژرهای سوم شخص، حالا این محصول با سرعت و کیفیت بهتری شارژ خواهد شد.

از سوی دیگر با اضافه شدن نشانه مربوط به سنسور اثر انگشت در هنگام خاموش بودن نمایشگر، شما می‌دانید که برای باز کردن قفل صفحه لاک اسکرین باید انگشت خود را کجا قرار دهید. همچنین مشکلات کدک های مربوط به بلوتوث نیز در این بروزرسانی رفع شده است.

هنوز صحبت هایی در مورد کشورهایی که میزبان این آپدیت هستند نشده است، اما مطمئنا ظرف روزهای آینده تمامی دارندگان گوشی هوشمند ناتینگ فون ۱ می‌توانند بروزرسانی Nothing OS 1.1.2 را روی دستگاه خود نصب کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)