خانهاخبار
جزئیات فنی نمایشگر وان پلاس 10T رسما اعلام شد

جزئیات فنی نمایشگر وان پلاس 10T رسما اعلام شد

جدیدترین گوشی وان پلاس در تاریخ 12 مرداد برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۵/۱۰

همانطور که قبلا نیز تایید شده بود، وان پلاس قصد دارد گوشی جدیدی را برای خانواده پرچمدار خود به نام وان پلاس 10T در تاریخ 3 اوت مصادف با 12 مرداد رونمایی کند که در بازار چین با نام تجاری وان پلاس Ace پرو به فروش خواهد رسید. در همین راستا و تا به امروز، وان پلاس از برخی از مشخصات فنی این پرچمدار جدید مانند سیستم خنک‌سازی اتاق بخار هشت کاناله، شارژ 150 واتی و کانفیگ حافظه رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی پرده‌برداری کرده است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، جزئیات فنی مربوط به نمایشگر وان پلاس Ace پرو (10T) در دسترس قرار گرفته است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

image

طبق تیزر رسمی که وان پلاس به اشتراک گذاشته است، جدیدترین پرچمدار این برند از نمایشگر امولد 6.7 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 720 هرتزی بهره می‌برد. به علاوه، نمایشگر این گوشی از محتوای HDR10+ پشتیبانی می‌کند و می‌تواند حدود یک میلیارد رنگ تولید کند. همچنین وان پلاس ادعا کرده است که نمایشگر وان پلاس Ace پرو از حاشیه نمایشگر بسیاری کمی بهره می‌برد که ضخامت آن به 1.48 میلی‌متری می‌رسد.

image

شایان ذکر است که در این تیزر رزولوشن تصویر وان پلاس Ace پرو مشخص نشده است ولی براساس شایعات قبلی، پرچمدار جدید وان پلاس به نمایشگر فول اچ‌دی پلاس با نرخ تصویر 20:9 مجهز خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی تایید شده وان پلاس Ace پرو می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک اشاره کرد که با حافظه رم 16 گیگابایتی همراه خواهد بود. البته نسخه حافظه داخلی 512 گیگابایتی تنها مختص بازار چین خواهد بود و دیگر بازارها از حافظه داخلی 256 گیگابایتی برخوردار خواهند بود.

image

در نهایت باید اشاره کرد که در پنل پشتی وان پلاس Ace پرو احتمالا دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز بر عهده دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود. منبع تغذیه این پرچمدار نیز باتری 4800 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 150 واتی خواهد بود. نرم‌افزار وان پلاس 10T نیز اندروید 12 بر پایه رابط کاربری OxygenOS برای بازار جهانی و ColorOS برای بازار چین خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)