خانهاخبار
وان پلاس ایس پرو به همراه رم ۱۶ گیگابایتی عرضه می‌شود!

وان پلاس ایس پرو به همراه رم ۱۶ گیگابایتی عرضه می‌شود!

به تازگی مشخص شده که گوشی وان پلاس ایس پرو، قرار است به همراه رم ۱۶ گیگابایتی عرضه شود که این امر در بین گوشی‌های این شرکت، بی‌سابقه بوده است.
۱۴۰۱/۵/۵

شرکت وان پلاس بنا دارد تا روز ۳ آگوست (۱۲ مرداد) از گوشی جدید خود یعنی وان پلاس 10T رونمایی کند. البته، این تنها محصول تازه این شرکت نیست و آنها همچنین می‌خواهند تا گوشی وان پلاس ایس پرو را نیز در طی این مراسم معرفی کنند. پیش‌تر تایید شده بود که این گوشی، دارای چیپست پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول بوده و اکنون نیز این شرکت اعلام کرده که وان پلاس ایس پرو به همراه رم ۱۶ گیگابایتی از نوع LPDDR5 روانه بازار می‌شود. این نخستین باری است که شاهد عرضه یک گوشی وان پلاس با رم ۱۶ گیگابایتی هستیم.

image

 

وان پلاس همچنین می‌گوید که این گوشی دارای حافظه از نوع UFS 3.1 و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی است؛ اما به سایر مشخصات این محصول اشاره‌ای نمی‌کند. این شرکت همچنین عکس‌هایی از این گوشی را در وب‌سایت خود منتشر کرده تا کاربران با طراحی و رنگ‌بندی آن آشنا شوند. اینطور که به نظر می‌رسد؛ وان پلاس ایس پرو همان وان پلاس  10T برای بازار چین بوده و به جای رابط کاربری OxygenOS که در گوشی‌های بازار جهانی این شرکت به چشم می‌خورد؛ رابط کاربری اوپو یا همان ColorOS را به همراه دارد.

 

به احتمال زیاد، در روز‌های آتی و با نزدیک‌تر شدن به تاریخ ۳ آگوست (۱۲ مرداد) و رونمایی از این گوشی‌ها، شاهد انتشار اخبار بیشتری نیز درباره این محصولات خواهیم بود. درباره گوشی وان پلاس ایس پرو و رم ۱۶ گیگابایتی آن چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)