خانهاخبار
مشخصات فنی دوربین‌های سری پیکسل 7 فاش شد

مشخصات فنی دوربین‌های سری پیکسل 7 فاش شد

جدیدترین نسل سری پرچمدار گوگل از سنسور اصلی GN1 سامسونگ بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۵/۵

نسل جدید گوشی‌های پرچمدار گوگل شامل دو مدل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو قرار است در طی ماه‌های جاری و در فصل پاییز رونمایی و عرضه شوند. در این راستا، گوگل در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان I/O خود از طراحی این سری پرچمدار پرده‌برداری کرد و هیچگونه اطلاعاتی درباره مشخصات فنی این سری پرچمدار ارائه نکرد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، قطعه دیگری از پازل مشخصات فنی سری پیکسل 7 در دسترس قرار گرفته است که به جزئیات فنی دوربین‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو پرداخته است.

image

طبق این گزارش که توسط افشاگری به نام Paras Guglani به اشتراک گذاشته شده است، پیکسل 7 به مانند نسل قبلی خود از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. به علاوه، مدل پرو سری نیز با حفظ همین دوربین‌ها به سنسور تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی نیز مجهز خواهد بود.

در این راستا، پیکسل 7 از سنسور اصلی GN1 سامسونگ بهره خواهد برد که با سنسور فوق عریض IMX381 سونی نیز همراه خواهد بود. شایان ذکر است که لنز فوق عریض سری پیکسل 7 احتمالا عملکرد بهتری از سنسور IMX380 سری پیکسل 6 خواهد داشت. همچنین دوربین تله‌فوتو پیکسل 7 پرو نیز سنسور GM1 سامسونگ خواهد بود. به علاوه، انتظار می‌رود در پنل جلویی هر دو گوشی هوشمند دوربین 10.87 مگاپیکسلی با سنسور سامسونگ 3J1 برای برقراری تماس‌های ویدئویی و ثبت تصاویر سلفی قرار داشته باشد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که به طور رسمی تایید شده است که سری پیکسل 7 با نسل جدید تراشه اختصاصی و پرچمدار تنسور عرضه خواهد شد. در پنل پشتی این سری پرچمدار نیز بخشی از جنس آلومنیوم قرار خواهد داشت که دوربین‌ها در آن جای گرفته‌اند. این قسمت از طراحی سری پیکسل 7 در مقایسه با نسل قبلی بروز شده است. به علاوه، سری پیکسل 7 از جلای دو رنگ و پنل پشتی شیشه‌ای بهره خواهد برد. نرم‌افزار این سری پرچمدار نیز مطابق انتظار اندروید 13 خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)