خانهاخبار
مشخصات و تصاویر رندر خبری با کیفیت از وان پلاس 10T لو رفت

مشخصات و تصاویر رندر خبری با کیفیت از وان پلاس 10T لو رفت

وان پلاس 10T قرار است جدیدترین پرچمدار وان پلاس باشد که حالا تصاویر رندر خبری آن لو رفته و جزئیات طراحی این گوشی، از جمله حذف Alert Slider را به خوبی نشان می‌دهند!
۱۴۰۱/۵/۴

همان طور که پیش تر به سمع و نظر شما رسانده بودیم، محصول جدید وان پلاس در تاریخ ۱۲ مرداد ماه مصادف با سوم آگوست به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. امروز و پیش ار رونمایی رسمی، مشخصات سخت افزاری به همراه تصاویر رندر شده فوق العاده با کیفیت از وان پلاس 10T در رسانه‌های خبری منتشر شد.

مسئولان وان پلاس نیز چندی پیش از حذف دکمه Alert Slider و عدم همکاری با Hasselblad در این گوشی هوشمند خبر داده بودند. همچنین می‌دانیم که وان پلاس 10T اولین گوشی هوشمند این کمپانی خواهد بود که با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

اما امروز یکی از منابع خبری هندی، تصاویر رندر شده فوق العاده با کیفیت از این گوشی هوشمند را در اختیار وب سایت 9to5Google گذاشته است و در کنار آن، مشخصات سخت افزاری این محصول را نیز افشا کرده است. به این ترتیب با یک اسمارت فون با نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس (۱۰۸۰ × ۲۴۱۲ پیکسل) با پشتیبانی از سیستم ۱۰ بیتی رنگی و HDR 10 پلاس روبرو خواهیم بود. همچنین در این خبر آمده است که نمایشگر یاد شده، از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد بود.

به عنوان دیگر قابلیت‌های این گوشی هوشمند می‌توان به رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی اشاره کرد. البته برخی منابع مدعی شده‌‌اند که نسخه‌ای دیگر از وان پلاس 10T با ۱۶ گیگابایت رم نیز در مارکت‌های دیگر عرضه می‌شود. همچنین مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت افزاری یاد شده هم بر دوش باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی گذاشته شده که گفته می‌شود از سیستم شارژ سریع ۱۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

تصاویر رندر شده از وان پلاس 10T را در این قسمت مشاهده خواهیم کرد:

 

برای نخستین بار، شاهد عرضه محصولی از کمپانی وان پلاس هستیم که دوربین سلفی آن در مرکز نمایشگر جای خوش کرده است. در این فضای دایره ای شکل، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مخصوص علاقمندان سلفی قرار خواهد گرفت که به لرزش گیر تصویر الکترونیکی مجهز خواهد بود. در پشت بدنه، یک سنسور ۵۰ مگاپیسکلی IMX766 سونی را خواهیم دید که به عنوان دوربین اصلی ایفای نقش خواهد کرد و در کنار آن، یک سنسور ۸ و ۲ مگاپیسکلی به عنوان دوربین الترا واید و ماکرو قرار خواهد گرفت.

منبع خبری یاد شده همچنین مدعی شده است که مدیران وان پلاس در روز موعود (۱۲ مرداد) از پلتفرم OxygenOS 13که بر اساس اندروید ۱۳ طراحی و توسعه یافته نیز پرده برداری خواهند کرد. البته گوشی هوشمند مورد بحث در این مطلب به صورت پیش فرض با سیستم عامل اکسیژن او اس ۱۲ که بر مبنای اندروید ۱۲ طراحی شده عرضه می‌شود. در حال حاضر قیمت ۶۳۰ دلاری برای مدل پایه این محصول اعلام شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)