خانهاخبار
اولین آپدیت نرم افزاری گوشی Nothing Phone 1 عرضه شد

اولین آپدیت نرم افزاری گوشی Nothing Phone 1 عرضه شد

گوشی هوشمند Nothing Phone 1 که به تازگی شاهد عرضه رسمی آن به بازار بودیم، با جذابیت های مخصوص به خود همراه بوده است.
۱۴۰۱/۵/۲

گوشی هوشمند Nothing Phone 1 که به تازگی شاهد عرضه رسمی آن به بازار بودیم، با جذابیت های مخصوص به خود همراه بوده است. این اسمارت فون به صورت پیش فرض به سیستم عامل Nothing OS 1.0 مجهز بود. حالا توسعه دهندگان و متخصصان اولین آپدیت OTA را برای این محصول عرضه کرده‌اند که با نام Nothing OS 1.1.0 از آن یاد می‌شود. این آپدیت با حجم ۱۲۰ مگابایت همراه بوده و قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران گذاشته و از سوی دیگر، باگ های سیستم عامل را رفع خواهد کرد.

به عنوان یکی از قابلیت‌ها می‌توان به ویجت جدیدی اشاره کرد که توکن های غیر قابل تعویض شما را روی صفحه هوم به نمایش می‌گذارد. به این ترتیب می‌توانید ببینید کدام توکن ها به صورت کامل به شما اختصاص یافته است.

همچنین در این آپدیت جدید گوشی Nothing Phone 1 کاربران می‌توانند کادر سرچ گوگل را حذف کنند و همچنین چراغ‌ های Glyph نیز هنگام قرار گرفتن گوشی در حالت افقی هم در دسترس خواهند بود.

اگر در محیط های با نور کم با این گوشی اقدام به عکاسی کنید، تصاویر آنچنان که باید و شاید واضح نبوده و با نویز زیادی همراه هستند. اما در آپدیت جدید Nothing OS 1.1.0 این مشکل برطرف شده و تصاویر شفاف تر با نویز کمتری را شاهد خواهیم بود. دقت رنگی تصاویر شکار شده توسط لنز اصلی و الترا واید نیز در این آپدیت بهبود پیدا کرده است.

image

اولین آپدیت ارائه شده برای گوشی Nothing Phone 1

اگر مالک یک خودروی تسلا هستید، امکان کنترل برخی امور از طریق این گوشی در آپدیت جدید برای شما فراهم شده است. به عنوان مثال می‌توانید پیش از ورود به خودرو، سیستم تهویه آن را روشن کنید، چراغ های ماشین را روشن کنید و حتی اگر خودروی خود را گم کرده‌اید، می‌توانید با فعال کردن حالت فلاش زدن چراغ ها توسط این گوشی هوشمند، آن را به سرعت پیدا کنید.

یکی از باگ‌ هایی که کاربران به شدت از آن ناراضی بودند، پنهان شدن سنسور تشخیص اثر انگشت از صفحه لاک اسکرین بود. این مورد در آپدیت جدید رفع و رجوع شده و از سوی دیگر، سرعت و عملکرد قابلیت تشخیص چهره نیز بهبود پیدا کرده است. در این آپدیت، بسته امنیتی ماه جولای سیستم عامل اندروید نیز گنجانده شده است.

از جمله مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند می‌توان به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس (۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ پیکسل) با نرخ نوسازی متغیر ۶۰ تا ۱۲۰ هرتزی، تراشه اسنپدراگون ۷۷۸ پلاس، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی اشاره کرد.

این محصول به اسپیکرهای استریو مجهز بوده و در پشت بدنه، یک سنسور ۵۰ مگاپیسکلی با دریچه دیافراگم f/1.8 به عنوان دوربین اصلی  و یک سنسور ۵۰ مگاپیسکلی با دریچه دیافراگم f/2.2 به عنوان دوربین الترا واید را می‌بینیم. برای علاقمندان به سلفی، دوربین ۱۶ مگاپیسکلی در نظر گرفته شده که در قسمت بالای نمایشگر درون یک حفره دایره‌ای شکل قرار گرفته است. پشت بدنه این گوشی هوشمند شفاف بوده و چراغ های LED در نظر گرفته در این قسمت، به شما هنگام دریافت هشدارهای مختلف از طریق روشن شدن اطلاع رسانی می‌کند.

مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت افزاری یاد شده بر دوش باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که با شارژر ۴۵ واتی، می‌توانید در مدت ۳۰ دقیقه از ۰ تا ۶۵ درصد شارژ شود.

گوشی ناتینگ فون ۱ با قیمت ۴۶۹ یورو (یا ۳۹۹ پوند | حدودا ۴۷۸ دلار) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. متأسفانه این محصول در کشور آمریکا عرضه نمی‌شود و برای خرید آن، باید از طریق کشورهای دیگر اقدام کنید. بالاترین مشخصات این گوشی هوشمند (۱۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی) با قیمت ۵۴۹ یورو (۴۹۹ پوند معادل ۵۶۰ دلار) روانه بازار شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)