خانهاخبار
جزئیات فنی دوربین‌های وان پلاس 10T رسما تایید شد

جزئیات فنی دوربین‌های وان پلاس 10T رسما تایید شد

گوشی موردانتظار وان پلاس در تاریخ 12 مرداد روانه بازارهای جهانی خواهد شد.
۱۴۰۱/۵/۲

همانطور که قبلا نیز رسما اعلام شده بود، گوشی جدید برند چینی وان پلاس موسوم به وان پلاس 10T که مدل تازه سری پرچمدار وان پلاس 10 پرو محسوب می‌شود قرار است در تاریخ 3 اوت مصادف با 12 مرداد برای بازارهای جهانی رونمایی شود. حالا در فاصله چند روز مانده به رویداد رونمایی از این گوشی جدید، مشخصات فنی دوربین‌های وان پلاس 10T رسما اعلام شد.

طبق اعلام رسمی، وان پلاس 10T از دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد که از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی تشکیل شده است. این سنسور 1/1.56 اینچی از هر دو تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال و الکترونیکی برخوردار خواهد بود که عملکرد کارآمد آن را تضمین می‌کند.

image

در کنار این دوربین، وان پلاس 10T به لنز فوق عریض با زاویه دید 119.9 درجه‌ای و سنسور ماکرو مجهز خواهد بود. در این راستا، شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که گوشی جدید وان پلاس از لنز فوق عریض 16 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همچنین وان پلاس رسما تایید کرد که برند دوربین هسل‌بلاد در ساخت و توسعه دوربین‌های وان پلاس 10T نقشی نداشته است. از آن سو، وان پلاس 10T به فناوری موتور شفافیت تصاویر (ICE) با الگوریتم جدیدی مجهز خواهد بود که ثبت سریع‌تر تصاویر با جزئیات بیشتر را ممکن می‌سازد.

مشخصات فنی احتمالی وان پلاس 10T

تا به امروز، گزارش‌های زیادی پیرامون مشخصات فنی وان پلاس 10T منتشر شده است که براساس آن‌ها انتظار می‌رود گوشی جدید وان پلاس به نمایشگر 6.7 اینچی امولد E4 با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و فناوری LTPO مجهز باشد. به علاوه، نمایشگر این گوشی احتمالا از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند و میزبان حفره دوربین سلفی نیز خواهد بود. در این راستا، وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز احتمالا بر عهده دوربین 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

image

قلب تپنده وان پلاس 10T به احتمال زیاد تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود که با حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. منبع تغذیه این سخت‌افزار باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ فوق سریع 150 واتی SuperVOOC خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)