خانهاخبار
گلکسی اس 23 اولترا از سنسوری جدید بهره خواهد برد

گلکسی اس 23 اولترا از سنسوری جدید بهره خواهد برد

یک افشاگر اطلاعاتی تازه در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ فاش کرد.
۱۴۰۱/۴/۲۸

گمانه‌زنی‌ها در مورد گلکسی اس 23 اولترا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خود وارد فاز جدیدی شده و طبق اعلام افشاگری معروف، پرچمدار بعدی سامسونگ دارای سنسوری بزرگ خواهد بود.

image

 

این افشاگر که Ice Universe نام داشته، ادعا می‌کند دوربین گلکسی اس 23 اولترا با آنچه سامسونگ تا کنون آن را سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی نامیده و در موتورولا اج 30 اولترا به کار رفت (سنسور HP1)، کاملا متفاوت است. او اذعان دارد غول کره‌ای صنعت گوشی‌های هوشمند قصد دارد پرچمدار بعدی خود را از سنسوری جدید به نام HP3 برخوردار کند.

image

تصویر توییت Ice Universe

او در توییت خود نوشت:

پرچمدار شرکت موتورولا دارای سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی HP1 بوده که ۴ عکس ۵۰ مگاپیکسلی را با یکدیگر ترکیب می‌کند. اما گلکسی اس 23 الترا قرار است از سنسوری که تا کنون معرفی نشده بهره‌مند شود.

اما از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی پرچمدار بعدی سامسونگ چه انتظاراتی می‌رود؟ باید بدانید که ۲۰۰ مگاپیکسل حداکثر کیفیتی بوده که پردازنده قدرتمندی مانند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ از آن پشتیبانی می‌کند. البته که سامسونگ همیشه سعی کرده تا در نسخه‌‌های اولترا بهترین خود را به نمایش بگذارد.

غول کره‌ای تا این لحظه با تدابیری مانند ترکیب پیکسل ثابت کرده که می‌تواند کارهایی خارق‌العاده انجام دهد. اکنون با انتشار این خبر جدید، همگی بیش از پیش منتظر گلکسی اس 23 اولترا و توانایی‌های تصویربرداری آن خواهند بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)