خانهاخبار
سری شیائومی 13 از توان شارژ 100 واتی پشتیبانی خواهد کرد

سری شیائومی 13 از توان شارژ 100 واتی پشتیبانی خواهد کرد

سری پرچمدار نسل بعدی شیائومی احتمالا از نسخه جدید و بهبودیافته تراشه مدیریت شارژ Surge P1 بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۴/۲۸

سری شیائومی 12S که سری پرچمدار حال حاضر غول فناوری چینی محسوب می‌شود دو هفته پیش در چین رسما معرفی شد و حالا اخبار و گزارش‌های پیرامون نسل جدید پرچمدار شیائومی موسوم به شیائومی 13 در حال منتشر شدن است. در این راستا، این گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که سری شیائومی 13 به تراشه معرفی نشده اسنپدراگون 8 نسل دو مجهز خواهد شد و در ماه نوامبر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده از طرف افشاگر برجسته به نام Digital Chat Station، به نظر می‌رسد سری شیائومی 13 به باتری یک سلولی مجهز خواهد شد که از شارژ 100 واتی باسیم و شارژ 50 واتی بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، این افشاگر ادعا کرده است که تراشه مدیریت شارژ سری شیائومی 13 احتمالا بهبود خواهد داشت و عملکرد آن در مقایسه با سری شیائومی 12 پیشرفت چشمگیری خواهد داشت.

image

شایان ذکر است که با توجه به گفته‌های این افشاگر چینی، انتظار می‌رود تراشه مدیریت شارژ سری شیائومی 13 نسخه بهبودیافته تراشه Surge P1 باشد که نسل اول آن در سری شیائومی 12 به کار رفت. به طور کلی، تراشه مدیریت شارژ Surge P1 برای بهینه‌تر کردن مصرف انرژی کاربرد دارد و حتی می‌تواند دمای حاصل از شارژ شدن دستگاه‌ را تا حد 30 درصد کاهش دهد.

image

براساس شایعات پیشین، سری شیائومی 13 به نسل جدید تراشه کوالکام یعنی تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو مجهز خواهد بود و به مانند سری شیائومی 12 خبری از نسخه دایمنسیتی برای بازار جهانی نخواهد بود. به علاوه، انتظار می‌رود نمایشگر سری شیائومی 13 از رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره ببرد. همچنین به احتمال زیاد نسل جدید پرچمدار شیائومی تنها شامل دو مدل شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)