خانهاخبار
بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز در سال ۲۰۲۴ رخ می‌دهد

بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز در سال ۲۰۲۴ رخ می‌دهد

بر طبق گزارش Windows Central مایکروسافت قصد دارد یک بروزرسانی بزرگ را برای ویندوز در سال ۲۰۲۴ عرضه کند، بروزرسانی که ممکن است در واقع ویندوز ۱۲ باشد.
۱۴۰۱/۴/۲۶

طبق گزارش جدیدی که توسط Windows Central منتشر شده است، مایکروسافت قصد دارد یک چرخه انتشار سیستم عامل سه ساله را اتخاد کند، بنابراین نسخه بعدی سیستم عامل این شرکت برای سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. البته فعلا مشخص نیست که آیا این نسخه یک بروزرسانی بزرگ برای ویندوز ۱۱ است یا در واقع ویندوز ۱۲ جدید است.

image

 

در عین حال مایکروسافت انتشار ویژگی‌های جدید را برای کاربران ویندوز موجود در بازار افزایش خواهد داد. با شروع ویندوز ۱۱ بیلد 22H2 (با اسم رمز Sun Valley 2)، مایکروسافت قابلیت جدیدی را معرفی کرد که آن را «Moments» می‌نامند و به مهندسان اجازه می‌دهد بدون نیاز به بروزرسانی عمده، ویژگی‌های بزرگ را برای کاربران فعلی ویندوز به کار ببرند.

سیستم «Moments» همان عاملی بود که به مایکروسافت اجازه می‌داد دکمه آب و هوا را در نوار وظیفه در ویندوز ۱۱ آزاد کند. طبق گزارش‌ها مایکروسافت در حال کار بر روی نسخه‌ای با کد «Sun Valley 3» برای سال ۲۰۲۳ بوده است، اما این نسخه دیگر کنار گذاشته شده است و اکنون انتظار می رود که در نسخه ۲۰۲۴ مجددا استفاده شود.

این روش جدید بروزرسانی ویندوز، به کاربران فعلی اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به منتظر ماندن برای نسخه اصلی سیستم عامل بعدی، سریع تر به ویژگی‌های جدید دسترسی داشته باشند در حالی که در همان زمان به توسعه دهندگان زمان بیشتری برای آزمایش آن برای مشکلات قبل از انتشار می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)