خانهاخبار
اولین تصویر رندری گلکسی زد فلیپ 4 منتشر شد

اولین تصویر رندری گلکسی زد فلیپ 4 منتشر شد

طراحی کلی نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ در مقایسه با نسخه حال حاضر تغییر چندانی نخواهد داشت.
۱۴۰۱/۴/۲۵

همانطور که قبلا نیز شایعه شده بود، نسل جدید گوشی تاشو محبوب سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ 4 قرار است در تاریخ 10 اوت مصادف با 19 مرداد رونمایی شود. به علاوه، این گوشی تاشو قبلا در گواهی‌های مختلفی مانند FCC نیز رویت شده بود و به نظر می‌رسد رونمایی آن در آینده‌ای نزدیک اتفاق خواهد افتاد. حالا در حالی که هیچ تصویری از گلکسی زد فلیپ 4 تا به امروز منتشر نشده بود، وبسایت 91Mobiles تصویری رندری از این گوشی تاشو منتشر کرده است که طراحی آن را از نمای کناری نشان می‌دهد.

image

رندر گلکسی زد فلیپ 4

در این تصویر که نمای راست گلکسی زد فلیپ 4 مشخص است، به خوبی شباهت‌های بین این گوشی و گلکسی زد فلیپ 3 را متوجه می‌شویم. البته به احتمال زیاد شاهد لبه نمایشگر تخت‌تری نسبت به نسل قبلی خواهیم بود که به نظر ظاهر جذاب‌تری به آن خواهد بخشید. به علاوه، احتمال دارد سامسونگ از جلای فلزی کمتری در فریم‌های کناری گلکسی زد فلیپ 4 بهره ببرد تا ظاهر آن بیشتر براق و شیشه‌ای به نظر برسد.

image

رندر گلکسی زد فلیپ 4

در زمینه شباهت‌ها، به نظر همچنان طراحی دوربین دوگانه گلکسی زد فلیپ 3 در این گوشی جدید حفظ خواهد شد با این تفاوت که انتظار می‌رود دوربین‌های گلکسی زد فلیپ 4 از عملکرد بهتری برخوردار باشند. همچنین کلید پاور نیز به سنسور اثر انگشت ادغام خواهد بود و کلید‌های کنترل حجم صدا نیز در جای مشابه گلکسی زد فلیپ 3 قرار خواهد داشت.

شایان ذکر است که گلکسی زد فلیپ 4 نیز در نسخه اختصاصی Bespoke عرضه خواهد شد که به خریداران این امکان را می‌دهد تا رنگ‌های پنل پشتی این گوشی را به دلخواه خود شخصی‌سازی کنند. در این راستا، انتظار می‌رود تنوعی رنگی موجود برای گلکسی زد فلیپ 4 بیشتر از گلکسی زد فلیپ 3 باشد.

image

گلکسی زد فلیپ 3

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود گلکسی زد فلیپ 4 از عمر باتری بهبود یافته‌تر، شارژ سریع‌تر و عملکرد تصویر‌برداری بهتر برخوردار باشد. البته ممکن است سامسونگ برای کسب عمر باتری بهتر مجبور شود تا گلکسی زد فلیپ 4 را تراشه‌ای ضعیف‌تر مجهز کند. به علاوه، به همراه گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 احتمالا شاهد رونمایی از گلکسی بادز 2 پرو و سری گلکسی واچ 5 خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)