خانهاخبار
نوکیا از تبلت T10 خود رونمایی کرد

نوکیا از تبلت T10 خود رونمایی کرد

نوکیا از تبلت جدید اقتصادی خود رونمایی کرده که با وجود اینکه سخت‌افزاری در سطح پایین دارد اما از حمایت سه ساله نرم‌افزاری این شرکت بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۴/۲۲

نوکیا دیروز تبلت نوکیا T10 را معرفی کرد. یک دستگاه ۸ اینچی با سخت افزاری در سطح ابتدایی و وعده سه سال بروزرسانی نرم افزاری. این دستگاه دارای چیپست Unisoc است و در نسخه‌های LTE و وای فای عرضه می شود.

نوکیا T10 بر روی تراشه Unisoc T606 اجرا می‌شود که دارای پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای است. این پردازنده دارای دو هسته Cortex-A75 برای عملکرد و ۶ هسته Cortex-A55 برای مصرف انرژی کمتر است. میزان رم قابل دسترس ۳ یا ۴ گیگابایت است که به ترتیب با حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگ عرضه می شود اما شما قادر خواهید بود که با استفاده از کارت حافظه میزان فضای ذخیره سازی بیشتری را برای این تبلت فراهم کنید.

image

 

در پشت این دستگاه یک دوربین تکی ۸ مگاپیکسلی با فلاش LED وجود دارد که قابلیت فوکوس خودکار نیز دارد، در حالی که دوربین جلویی دارای یک سنسور ۲ مگاپیکسلی است.

نمایشگر ۸ اینچی نوکیا T10 دارای وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است که گواهینامه Netflix HD نیز دارد. از دیگر ویژگی‌های برجسته این تبلت می‌توان به جک ۳٫۵ میلی‌متری  صدا، وای فای دوبانده، بلوتوث نسخه ۵ اشاره کرد که مدل LTE آن دارای سنسور مجاورت نیز برای مکالمه است.

ظرفیت باتری نوکیا T10 به میزان ۵۲۵۰ میلی‌آمپر ساعت اعلام شده، اما نرخ شارژ آن به ۱۰ وات محدود شده است که نکته‌ای منفی است و شارژ آن را زمان‌بر می‌کند. همچنین این تبلت دارای یک پورت USB-C است که هم باید به منظور انتقال اطلاعات از آن استفاده شود و هم برای شارژ دستگاه.

بلندگوهای نوکیا T10 قابلیت پخش OZO نوکیا را دارند و این تبلت همچنین می‌تواند به عنوان صفحه نمایش دوم برای رایانه‌های شخصی برای به حداکثر رساندن بهره‌وری نیز استفاده شود.

شرکت HMD Global نوکیا T10 را به اندروید ۱۲ و برخی ویژگی‌ها مانند Google Kids Space و Entertainment Space مجهز کرده که یکی از نکات مثبت این دستگاه محسوب می شود. در مورد رنگ شما تنها یک انتخاب می‌توانید داشته باشید و نوکیا T10 فقط با رنگ آبی اقیانوسی عرضه می‌شود؛ همچنین در برخی بازارها جعبه این تبلت جدید نوکیا از نوعی پلاستیک شفاف است که داخل آن قابل رویت است.

قیمت نوکیا T10 به میزان ۱۵۹ یورو برای مدل وای فای ۳۲/۳ اعلام شده و فروش آن هم از اول آگوست (۱۰ مرداد) شروع می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)