خانهاخبار
یک نفر پیکسل ۶ پرو دست دوم خریداری کرده اما پیکسل ۷ پرو دریافت کرده است!

یک نفر پیکسل ۶ پرو دست دوم خریداری کرده اما پیکسل ۷ پرو دریافت کرده است!

یک داستان تکراری دنیای گوشی‌ها، لو رفتن‌های مکرر پیکسل‌های گوگل پیش از معرفی و عرضه رسمی آن‌ها است. پیکسل ۷ هم حالا وظیفه خودش را در این زمینه به خوبی انجام داده است!
۱۴۰۱/۴/۲۲

در مراسم I/O 2022 اگر به خاطر بیاورید، گوگل تصمیم گرفت تا تصاویر تبلیغاتی محصول جدید خود با نام خانواده Pixel 7 را به صورت رسمی نشان دهد. از آن زمان تا به حال، مدیران و مسئولان این کمپانی غول پیکر سیاست سکوت را در پیش گرفته بودند. اما این اتفاق در میان افشاگران رخ نداده و امروز شاهد درز تصاویر زنده گوشی هوشمند پیکسل ۷ پرو بودیم.

ماجرا از این قرار است که یک کاربر به مارکت پلیس فیس بوک رفته و یک پیکسل 6 پرو دست دوم خریداری کرده اما وقتی گوشی به دستش رسیده، با پیکسل 7 پرو مواجه شده است!

در نگاه اول به این تصاویر به سختی می‌تواند مدل دستگاه را متوجه شد. اما زمانی که به قسمت منو، مشخصات و کد نام آن نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که با گوشی هوشمند پیکسل ۷ پرو با سیستم عامل اندروید ۱۳ روبرو هستیم.

image

نمایی از توییت شخص یاد شده

اگر به خاطر داشته باشید، تصاویر متعددی از این محصول در رسانه‌های خبری منتشر شد که با این گجت مطابقت داشته و مشخصات کد نام آن نیز گویای این موضوع است. اما متأسفانه گوگل این محصول را از کار انداخت و روی منوی bootloader متوقف مانده است. صاحب این گوشی حتی مشکل خود را در انجمن XDA مطرح کرد و به دنبال راه حل بود، اما در حال حاضر گجت او با یک برگه کاغذ هیچ تفاوتی نداشته و هنوز مشخص نیست آیا او هزینه پرداخت شده را دریافت می‌کند یا خیر.


تصاویری از پیکسل ۷ پرو که به جای پیکسل ۶ پرو فروخته شده

اگر کنجکاو هستید، بد نیست بدانید که Pixel 7 Pro اواخر سال جاری میلادی به صورت رسمی روانه بازار خواهد شد، اما مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار محصولی که به صورت اشتباه دست این شخص رسیده خواهد بود. همچنین این اولین باری نیست و مسلما آخرین باری نیز نخواهد بود که یک محصول پیش از عرضه رسمی به بازار، در دنیای واقعی دیده شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)