خانهاخبار
نوکیا از چند گوشی جذاب رونمایی کرد

نوکیا از چند گوشی جذاب رونمایی کرد

شرکت HDM که صاحب امتیاز نوکیا است، پس از مدتی نسبتا طولانی که خبری از گوشی‌هایش نبود امروز چند گوشی جدید را معرفی کرده که یادآور روزهای اوج گذشته این برند هستند.
۱۴۰۱/۴/۲۲

جدیدترین گوشی‌های تلفن همراه نوکیا در واقع تداعی کننده روزهای گذشته این شرکت هستند که رنگ و لعاب مدرن به خود گرفته‌اند. نوکیا ۸۲۱۰ مدل 4G گوشی است که نوکیا در سال ۱۹۹۹ معرفی کرد و حالا دارای اتصال 4G شده است؛ همچنین نوکیا ۲۶۶۰ فلیپ که تجربه‌ای آشنا و دکمه‌های لمسی بزرگ را ارائه می‌دهد. نوکیا همچنین سری اکسپرس موزیک را با گوشی ۵۷۱۰ مدل XpressAudio معرفی کرده که طراحی جالبی دارد و یک هدفون دوتایی را در بدنه خود جای داده است.

image

 

نوکیا ۵۷۱۰ سری XpressAudio به لطف هدفون‌های بی‌سیم داخلی، پیشنهاد هیجان انگیزی برای طرفداران موسیقی است. پشت این گوشی دارای مکانیزمی کشویی است که دو عدد هدفون بی‌سیم را در خود جای می‌دهد و در زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید آنها را شارژ می‌کند. به علاوه می‌توانید از آنها به منظور گوش دادن به موسیقی ذخیره شده در دستگاه که با کارت حافظه تا ۳۲ گیگ را پشتیبانی می‌کند یا رادیو FM استفاده کنید. اگر هم مایل بودید می‌توانید هدفون‌ها را به گوشی دیگر یا تبلت خود متصل کنید. این گوشی با اینکه دارای هدفون‌های بی‌سیم است اما جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری سنتی را کنار نگذاشته و آن را در خود حفظ کرده است.

نوکیا ۵۷۱۰ یک صفحه رنگی ۲٫۴ اینچی QVGA دارد که در کنار آن دکمه‌های کنترل موزیک را به همان سبک قدیم می‌توانید داشته باشید. این گوشی همچنین دارای یک دوربین پشتی VGA است که البته نمی‌توان روی کیفیت عکس‌هایش حساب باز کرد. نکته مثبت در مورد باتری نوکیا ۵۷۱۰ قابل تعویض بودن آن است، این باتری ۱۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی که تا ۶ ساعت زمان مکالمه در شبکه 4G به شما می‌دهد، از طریق یک درگاه microUSB شارژ می‌شود. نرم‌افزار داخلی نوکیا هم رابط +S30 است. این گوشی گزینه‌های رنگ سفید، مشکی و قرمز را دارد که خوشبختانه نوکیا سلیقه به خرج داده و هدفون‌های آنها را هم با رنگ اصلی گوشی مطابقت داده است.

image

 

حال نوبت به نوکیا ۸۲۱۰ مدل 4G است. طراحی این گوشی برگرفته از مدل کلاسیک آن است که نوکیا در سال ۱۹۹۹ معرفی کرده بود، اما سخت افزار آن به طور کامل به روز شده است که البته موضوع عجیب و غریبی هم نیست. صفحه نمایش ۲٫۸ اینچی رنگی QVGA، اتصال LTE و پشتیبانی از فضای ذخیره‌سازی تا ۳۲ گیگابایت از طریق کارت حافظه، برخی از ویژگی‌های این گوشی هستند. بدنه نوکیا ۸۲۱۰ جدید از جنس پلی کربنات ساخته شده و در رنگ‌های شنی، آبی و قرمز عرضه می‌شود. نوکیا در این گوشی هم یک باتری ۱۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت تعویض قرار داده که تا ۶ ساعت مکالمه در شبکه 4G و تا ۱۹ روز حالت آماده به کار را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. سایر امکانات نوکیا ۸۲۱۰ جدید گیرنده رادیو FM که با هدفون‌های سیمی و بی‌سیم کار می‌کند، پخش کننده MP3 داخلی، و بازی معروف Snake است.

image

 

نوکیا ۲۶۶۰ فلیپ سومین محصول جدید نوکیا است و مشخصات مشابهی را به مانند دو گوشی دیگر نوکیا ارائه می‌دهد با این تفاوت که یک گوشی تاشو است. این گوشی دارای صفحه نمایش اصلی ۲٫۸ اینچی QVGA، و نمایشگر ثانویه ۱٫۷۷ اینچی، دوربین QVGA و باتری ۱۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی است که تا ۲۰ روز در حالت آماده به کار دوام می‌آورد. نوکیا ۲۶۶۰ فلیپ همچنین دارای دکمه‌های لمسی بزرگ و سازگاری با سمعک (HAC) است که آن را به یک جایگزین مناسب برای کاربران مسن تبدیل می‌کند. این دستگاه هم درون خود دارای رابط کاربری +S30 است و تا ۳۲ گیگابایت کارت حافظه را پشتیبانی می‌کند. رنگ‌های مشکی، قرمز و آبی گزینه‌هایی هستند که شما می‌توانید از بین آنها به دلخواه انتخاب کنید.

image

 

قیمت گوشی‌های جدید نوکیا برای ۸۲۱۰ جدید ۵۹ یورو، نوکیا ۵۷۱۰ به میزان ۶۹ یورو، و ۲۶۶۰ فلیپ هم ۵۹ یورو خواهد بود که طبق گفته نوکیا به زودی وارد بازار می‌شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

بهروز

۱۴۰۲/۷/۴
لطفا" در مورد nokia magic max بنویسید